Elin Hansson

Don’t let their words be standing in your way
 
 
White fake leather jacket // Nelly.com, Pencil skirt // Old, Top // Nelly.com, Shoes // H&M.
 
Location: A scrapped car (pretty much cooler than a ferrari or something as background, haha).

Varje gång jag hittar en häftig fotoplats blir jag "frälst". Kan tala om för er, som inte bloggar, att jag ständigt är på jakt efter nya platser. Jag har en arbetskada som gör att jag ser potential i varje ny vrå jag besöker, håller alltid ögonen öppna, haha. Nu ska jag isolera mig igen, dags för högskoleprov-plugg! Har bestämt mig, oavsett vad som händer i livet, att utbilda mig så att jag har något att falla tillbaka på i framtiden - om saker inte blir som jag har tänkt mig. Tror det är en smart plan, eller vad säger ni?! Hur ställer ni er till utbildning/jobb osv?! Vore intressant att veta! KRAM!
 
Every time I find a cool photo location I'm "saved". I can tell you guys who not blogging that I'm always looking for new places. I have an "occupational injury" that makes me see potential in every place I visit. I alway keep my eyes open, haha. Well, it's time for me to "isolate" myself again and prepare for the "Swedish Scholastic Aptitude". I've decided, no matter what happens in life, to get a education so I have a good basis for the future (if things don't go as I had planned, for example). I hope that's a smart plan, or what do you say?! What's your thoughts about educational / job etc?! Please, let me know! HUG!
Dress me up

Välkommen in till oss på Dress me Up.
Vi uppdaterar vårt utbud flera gånger i veckan.
Idag den 17 mars startar vi en Flash-sale med kraftigt neddragna priser.
Precis lika bra kvalitet som resten av utbudet, men med skillnaden att vi bara har några kvar av de produkterna.
Vi är en väldigt aktiv shop som älskar feedback från våra kunder och gäster. Just nu erbjuder vi en gåva om du mailar oss
konstruktiv kritik . Vad saknar du? Vad kan vi förbättra? Vad gillar du? Osv. Det finns 4 alternativ. Värde: upp till 350 kronor.
Detta som tack för att du hjälper oss att bli ännu bättre.
Vi syns!

http://dressmeup2.tictail.com

Vårliga hälsningar Team DMU

m

Jag tycker du ska göra det som du känner för. Utbildning är naturligtvis bra att ha. Studera till nåt som du verkligen brinner för och inte något som du inte känner lika starkt för men att det finns jobbmöjligheter. Det tror jag lönar sig i längden.

Vad fin du blev i håret!

Helena

Kul att du gillar min nya blogg!

Fanny Lindblad

Hej! Jag är med i Modettes tävling "it girls" :)
Skulle bli jätteglad om du kunde gå gärna in på min blogg
och säga vad du tycker om den ♥

Madeleine Sundh

Så fin du är, och vilka fina bilder!

Fani

Grymma bilder och snygg outfit :) Gillar det vågiga håret också, fint! Körde jag med på i helgen , hihi :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress