Elin Hansson

Jag är fri
 
 
Dress // Monki (old), Over-knee-boots // Nelly.com.
 
 
Jag är fri från högskoleprov-plugg för denna gång! YES. Hur det gick är en annan sak, det har jag inte vågat titta upp än (haha). Nu ska jag snart rulla i väg in till Göteborg för UF-mässan där min bror ställer ut. Får en nostalgikänsla, för tre år sedan stod jag och två godingar där. Tänk vad tiden rusar förbi, samtidigt känns "gymnasietiden" långt borta. Var så ung och naiv då, nu är jag bara ung (höhö). Vad hittar ni på denna måndag?! KRAMIS.
 
I'm free from the "Swedish-scholastic-aptitude" for this time! YES. How it goes is another thing....  I've not check the result get (haha). Now I'm off into town for the "young-enterprise-exhibition" at the "Swedish Exhibition Centre" where my brother have a booth. I feel nostalgic because I've also been there three years ago. How the time rushing by! But at the same time "high school" feels far away. I was so young and naive then, now I'm just young (haha). What are you doing this monday?! HUG.
<3

Wonderful!

m

Vilken vacker färg på klänningen!

Netti

Vilken snygg klänning och bilden är otroligt vacker :-D

ISA

åh gud så vacker! älskar allt med dessa bilder <3

Mielo

Vilken fin klänning! Håller tummarna för att det gick bra för dig på högskoleprovet! :)

www.henniska.blogg.se

Michelle

Snygg outfit som vanligt och grattis hihi!

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress