Elin Hansson

And I've tried thinking more poetic
Denim jacket // Weekday, Jeans // Dr. denim, Lipstick // Maybelline, Lipgloss // Isa Dora, Shoes // Dr. Martens.
 
 

Behöver jag ens säga att denna jacka är en ny favorit? Så snygg att matcha till höga byxor, korta toppar och blekrosa läppar!
 
Nu åker jag i väg på jobb. Det händer en hel del på den fronten nu, jag har inte bestämt mig än för om jag ska dela med mig av det i bloggen eller hålla det utanför. Haha ja, idag säger jag A men inte B. Ha det fint kompisar!
 
Need I even say this jacket is my new favorite one?! So awesome to match with high waist trousers, short tops and with light pink lips!
 
Now I'm off for some work. It happends a lot on that "front" right now and we will see if I decide to share that information here on the blog. Well yes, today I say A but not B, haha. Have a nice day friends!
Ronja Flygare

Hej! Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥

Ronja Flygare

Hej! Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥

Sofia

Så fin du är :D

Jenny Transan

Så snyggt, vad är det för lack?

Fashion Blogazine

Så fin du är!

M

Vad kul med ett nytt jobb! :)
Snygg outfit!

Ha en fin vecka.

Teresia Wåhlen

så snyggt!

Johan

Snygg outfit.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress