Elin Hansson

Fransjacka



Fransjacka - H&M, Fodralklänning - American apparel, Alexander Wang inspirerad väska - Gammal, Armband - H&M, Over-knee - Cubus, Strumpbyxor - Lindex, Slokhatt - Glitter.

Utomhus strålar solen, dagen till ära. Termometern visar, tack och lov, plusgrader. Fenomenalt. Kanske våren är på intåg trots allt. Nja, tveksamt. I mars då jag reser till huvudstaden, är det officiellt vår. Min längtan är stor. Fast de förstås. Först vill jag ha lite mer av skidåkning och utomhusafterski.

Pssst.. rösta!

Anonym

Hej, vill du vara med på dagens blogg! Klicka här nedanför:

http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-4.html#comment

annie

älskar din stil, och älskar fransjackan. du är verkligen inspirerande :)

Sonja

Gud va snyggt!

Luucy

sv: tack så mycket!



Gillar din outfit :)

elin

fint!

Anonym

den e så fin den jackan!

Lotta

Snyggt! :D

linn

Hej!

Har just nu en bloppis på bloggen. Passa på att fynda, om du har lust! :)



http://liinnjohanssons.blogg.se/2011/january/bloppis.html#comment



Kram

ronja

sv: tack :)

snygg outfit!

sandra-en bra blogg!!

shit vad snygggt!!!!!

ebba delin

S: Tack detsamma snälla du !

Annika

Supernice!

Anonym

SNYGGT! :D

fransjackan är favoriten!:D

Iriz

sv: ohja :D

MedinaStyle

Skitsnyggt:D älskar jackan:D

Sara

Sv; tack, desamma :D

LORISSA LOVEBOMB

har du läst dem? :) Fantastisk jacka ju :)

Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 39 ♥

Allt är bra med mig, själv då?



Finfin outfit!

nadja

vilken fantastisk outfit

Jane

Snyggt!

Denise

Vilka otroligt häftiga o fina bilder

Fotograf Johanna Shonali

Den jackan är så snygg, vill haa!

sv. Tack :)

Ellen

Jamengud ja! Ett par skor kan verkligen vara grädden på moset, göra hela outfiten.



Det är viktigt med rätt skor helt enkelt xD

felicia

love your blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bi så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och lägga in en länk i din blogg med?

PUSS!

fannih :)

Jätte fin outfit :D Ääälskar jackan ^^



Du kanske vill va med och tävla om en länk i min blogg? :D Puss puss (:

Emelina

sv: ja visst är den!



snygg outfit!! :)

B E C C A

SVAR: Ja, det är ju skitbra!

Desamma :))

sara

grym outfit!! :)

flickaneemeliie

sv; tack !:D



nu är det bara att börja rösta på vilken tävling du vill ha. Klicka på länken http://flickaneemeliie.blogg.se/2011/january/val-av-vilken-tavling.htmltill och kommentera vilken tävling du vill ha

Lovisa ; Livet i Portugal

sv; Nämen tack vad glad jag blir! :D



Jag måste säga att du har en grymt snygg stil och jag undrar om det är okej att låna dina outfitbilder till att lägga upp som "Inspiration" på bloggen? :)



Kram

ladymuffin :)

sv; tack snälla! :D

Mathilda - Unique & Fabulous

sv. jadå! sj? :)

Nathalie

SV: Tack:)



Riktigt snygg outfit!

Tove Sjöberg

SV: Tack! :D detsamma och jag gillade fransjackan, skit snygg! =)

Meg

fint :)

Amanda

sv: tack detsamma :) du har många fina och "spännande" outfits.

Elin

sv; visst är den! men skulle varit finare i vitt som sagt :)

Marika - Blivande Au Pair i Washington DC

Tack för din kommentar :)



Snygga kläder!!

Karolina

jag är kär i din jacka!

HANNA

Tack så mycket, snygg outfit!

Anonym

Snyggt!

Petra

Åh, jag skulle också vilja ha så fint väder. Men här är det bara grått, trist, mulet och kallt.

Karin

Jag har också den där franjackan - älskar den!

Ida we

SUPERNICE STYLE!!

frida w

har en exakt likadan jacka! är det inte lite kallt att använda den just nu? jag längtar såå tills våren, då tänker jag plocka fram den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress