Elin Hansson

JUST GIVE ME A REASON
Pink peplum top // Bikbok, Pink leo jeans trousers // H&M, Hells // Nelly.com, Blazer // Vintage, Gold bag // H&M, Gold bracelet // H&M, Pearl bracelet // Old.
 
När vintern vänder tillbaka och våren intar sig brukar jag köra på en mer "natural" sminklook. På bilderna har jag enbart mascara och läppglans. Fräknarna får ta plats och jag hoppar över fondation till vardags.
 
Det bästa med att vara tillbaka i vardagen igen är att jag besöker gymmet regelbundet (har knappt varit där på fyra-fem veckor på grund av sjukdom)! I går inledde jag veckan med ett danspass, närmare bestämt ett Zumbapass innehållandes en hel del skön musik! Musik som får mig att vilja dra utomlands. Det blir ingen långresa för mig nu men i sommar blir det Europa och till vintern tänker jag minsann dra till Australien! 
 
Next: Frukost innan jag och Victoria hoppar på cyklarna i riktning mot gymmet. Idag står bodypump och konditionsträning i form av löpband/crosstrainer på schemat så, nu kör vi!
 
VAD TYCKS OM DENNA ROSA LOOK? / WHAT DO YOU THINK ABOUT THIS PINK LOOK?
 
When the winter turns back and the spring comes I usually go for a more "natural" makeup look. In this pictures, I only have mascara and lipgloss. The freckles may take place and I skp the fondation. 
 
The best thing about being back in "everyday-life" again is the fact that I start visit the gym regulary again (have not train there since like four-five weeks ago because of illness)! So, I started the week with Zumba. A workout that include a lots of great music! Music that makes me want to travel far away! There will not be a "long-trip" for me now but in the summer it will be Europe and next winter I'm maybe going to Australia!
 
Next: Breakfast before me and Victoria will take our bikes to the gym!  Today we will go for bodypump and cardio workout so, let's do this!
Amanda

Vårigt och fint!

Denise - mamma till noah

Fantastiskt fint! Toppen e ju helt underbar=)

Petra Z

Ååh älskar outfiten. Romantisk och tjejig =D Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress