Elin Hansson

X You
Gold skirt // Topshop (London), Leather jacket // Mango, Belt // H&M, Bag // H&M, Heels // Nelly.com, Lippencil // Make up store, Gold bracelet // H&M & grandma vintage, Beige top // Estradeur.
 

Denna vårdag till ära har jag hängt hos mormor i Torslanda där jag både fick fika och passade på att fota. Det är alltid kul att fota i nya miljöer men framförallt, se nya personers reaktioner. Ja, det var många blickar som föll på mig och mitt stativ. Att det ska vara sådan uppståndelse så fort en modebloggare ska ut och fota, haha.
 
Nu fortsätter jag denna dag med fisksoppa och jobb med Eloge Magazine. I juni är det sommarspecial som gäller och jag är nu i full gång med att leta inspiration inför midsommar! Kan inte annat än att längta ihjäl mig till sommaren...
 
This day I have been hanging with grandma in torslanda where I both got coffee and took the opportunity to take photos on this outfit. It's always fun to shoot in a new environment, but above all, see peoples reactions. Yes, there was a lots of people that lookt at me and my camera. I don't now why it's always like that?

Now I continue the day by eat fish soap and work with the Eloge Magazine. In june, the summer-special-number will come out and right now I'm in full swing by find inspiration for midsummer! Oh, I want summer right now!

moa

Supernice outfit, älskar linnet!

www.alexandrastyle.se

FINA FINA du!

kram

kiki

Super snyggt!!! Haha kan inte göra annat än att hålla med om stativet där ;) Alltid lika roligt att se reaktionerna! ;) kram på dig

ida

vilka ljuvliga bilder, outfiten rockar , kjolen är lovely !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress