Elin Hansson

FASHION FOR YOU - OUTFIT OF THE DAY 100131
























TJOHO! HOPPAS ALLT ÄR BRA MED ER? Nu kom jag precis in, har varit ute och fotograferat lite. Älskar att ta kort! Och som ni säkert har märkt gillar jag att slänga in lite andra bilder, förutom själva outfiten, i mina outfit-inlägg. Jag tycker att det blir en aning coolt! Vad tycker ni om det? =)


Idag har jag på mig en gammal kavaj, samt det snyggaste linnet ifrån Weekday, som jag har stoppat ner lite nonchalant i mina skinntights. Personligen tycker jag att det blev riktigt tjusigt! Vad tycker ni? =)









Anonym

mycket fint! linnet var från weekday, men vet du om det fortfarande finns i butik?

förövrigt mycket fin blogg =)

sv;

Tack så jätte mycket! =)

Tyvärr köpte jag linnet i våras, så nej det finns inte i butik längre.

Anonym

Jag tycker om dina foton :) Men vet du, fråga inte om andras åsikt -just go for it. Härligt linne!

Bella

Snygga kläder! Frän blogg :)

Johanna - MyShoebox.se

Snyggt! Jag hade också de där skorna idag :)

Thowelina

sv; h&m

Bea

sv: Tack så mycket!

Anna

sv: tack så mycket! =)

Johanna

fin outfit!

Francesca

jätte snygg outfit! jo, det kan vara roligt när man blandar i lite andra bilder också. då blir det inte lika enformigt. :)

Anonym

Tack desamma..och de var jätte snyggt med kläderna :)

Anonym

snyyyggt!

Elin

Damn , sikken snygg outfit bruden !

Frida M

Snygga skor! Vågar inte riktigt använda mina nu såhär vintertid jag är så rädd för att halka+att jag är rätt klumpig av mig haha.

alma

klockren outfit!!

thilda

sv; tack! :-)

mycket snyggt

Cecilia

Hej hoppas dagen har vart bra!

fin blogg, kolla gärna in på min :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress