Elin Hansson

HOOFSTORE

Har ett nytt samarbete med Hoofstore.se, som ger er läsare 15% rabatt på alla varor förutom de som redan är prissänkta. Ange bara rabattkoden fashionbyelin. Passa på. Erbjudandet gäller från och med nu till och med nästa söndag den 7/11 klockan 23:59. Missa inte! Mina favoriter hittar du på bilden ovan. Så fina!
hw

tack, joo nog kan vi följa varandra på bloglovin, lägg till mig och säg till när du gjort det så lägger jag till dig :) Kram

Melina

så snygga smycken :D

SABINA JUHLIN

eller hur! :) åh, vill fortfarande ha den där vingringen :P



aww

gärna! säg till när du följer mig så följe jag dig!

Li

Sv: Tack! Ja, jag har lagt till dig nu :) Lägger du till mig? ;)

Anna

sv: tackar:) nee, hehe

Anna

sv: tackar:) nee, hehe

A Piece of Cake - Gratis bloggdesign och blogghjälp!

Sv: Det är jätte bra här, själv då? :)

Linnéa

Tack detsamma, lägger till dig nu! :)

matilda alneberg

tack så mkt. detsamma, fick verkligen mycket inspiration av din blogg. superbra! :) ja, det tycker jag vi ska göra. lägger till dig nu ja! kram.

alice

hejsan..tackar! :D

ja visst kan vi de :)

wilma

sv; Tack sötis! :D

Ebba Isabel

sv. Haha där avslöjade du dig precis ;) Du frågade nämnligen mig för någon vecka sedan om vi skulle följa varandra och då sa jag ja. Men om du frågar nu igen betyder det att du inte har följt mig tillbaka.

Vannichis - Blogg om min vardag!

SV; Tack tack , visst lägger till dig nu :-)



Lägg till mig

Anna

Tack så mycket :)

Visst det kan vi göra, säg till när du har lagt till mig! :)

Ebba Isabel

sv. Hihi oki ;P

Sam

sv: Tack! Javisst ^^

jennifer

sv. visst är han! :) jättebra låt

Angga Heinrich

I love those feather earrings, where is it from ?

<3

http://reserveradefashion.blogspot.com

Johanna

Så himla fint, åh jag som har shoppingförbud haha :)

Mikaela

så fina smycken!

Anna

sv: tack så mycket detsamma! Jag tror vi redan följer varann på bloglovin ;)

Sandra

Allt bra ?? Vad gör du?

Kram

Mandiiz

sv; Tack! :)

Maryam

Sv: Thanks!

I'd love to follow you via Bloglovin but I haven't been logged in there for a while so I'm not sure if my account works :(

ÅSA





tack så mycket.



jag har addat dig på bloglovin nu då

vendela

jaa vist !:)

Anna

tack detsamma :) visst kan vi de lägg till mig så lägger jag til dig ½ :D

matilda rosqviist

tack! använder tyvärr inte det :)

Jenlen

Många finà grejer där! Gör du denna vecka då? Höstlov eller?

LOUISE

tack så mycket!! ;) Tyvärr så har jag inte bloglovin.

Ps du har jättefin klädstil :)

milla

tack:)

Medinastyle

det finns grymt snygga smycken där:D

Bömman

sure, men jag lägger till dig när jag ser att du lagt till mig :)

ellen

NI SOM KOMENTERAR NI REGERAR!

NI SOM LÄSER NI FRÄSER ;)!



fin blogg :)

thesswester - inte som alla andra

sv: hej :) tackar!

ja visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Emma

Sure ;D

Karin

Det kanske vi kan göra Elin ! :D

Miss mg

Sv: ja självklart kan vi göra det :)

emily

SV:

absolut, de kan vi göra :)

allt bra med dig annars ? :D

A D E L I N A

sv: följer dig redan men du får gärna följa min åxå. Allt bra? =)

Karro Bieber :)

Tack så mycket :) ja visst kan vi det.

Skriv gärna lite frågor t min frågestund!:)

matilda

underbara smycken!



sv: din blogg är också fin! ja visst! :) följer dig nu!

Becca

sv: ja vi kan följa varandra via bloglovin, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dej :)

Emma <33

sv: jadå det kan vi om du vill, har lagt till dej på bloglovin nu ;)

Anna

sv: japp det är toppen, själv??:)

rim

vilka fina smycken :)

Caroline

tack :) jag använder mig tyvärr inte utav bloglovin :/



snygga smycken!

Alveljung

SV: Absolut! Jag behöver bevakare till min blogg, men vet inte riktigt hur jag ska få det. Om du tycker det är intressant läsning så får du mer än gärna tipsa om min blogg till andra ^^



PS. Svarsmeddelanden skickas till min mail tillsammans med denna kommentaren och rubriken på inlägget :)

Anonym

sv: Taack så mycket! :) Din var riktigt fin den också!



http://henrikzon.blogg.se

malin

sv: jadå, lägger till dig nu :)

caiza

din var också fin :-)

Sarah

sv: Tack :) visst!

elin amour [en störd jävel]

hej :) nej tack det är bra ^^

Hur är läget ?

MALIN

visst, följ mig, så följer jag dig sen.. :D

Emine.

Själv så älskar jag ringar , ur snyggt! :D

Johanna

Sv: Tack. Men anväder inte det :)

Hannah Jansén

javisst kan vi följa varandra på bloglovin ;)

Daniella

svar: tack , ja absolut säg till när du lagt till mig! :)

Caroline

Visst, säg till när du lagt till mig :D

Emma

Sv: jo visst (:

Emma

sv. okej tack för tipset :D

moa

sv: hej! tack, du har också en fin blogg! klart vi kan :)

amanda

sv; ja, tycker jag med! :)

moa

sv: jag följer dig med !:)

Honi

Vilka coola grejer :) Gillar speciellt den tredje på första raden, ringen alltså!

Sanna

svar: Ja de kan vi =) säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig

elin

Sv: Tackar detsamma:)

sandra

Tack & detsamma :)

javisst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

felicia

snygga smycken:)!

sv; jag har använt de innan men gör inte de mer:P så nej.

Emma <33

sv: okej, bra ;)

Emma

Sv: nu följer jag dig! :D

Hannah Jansén

Jag följer dig nu :)

Daniella

svar: nu har jag lagt till dig med! :D

Jenny

sv: Tack din är oxå fin :)

Öm, min bloglovin' e galen så jag har slutat använda den xD

Regina

Jadå fullfart! ;D Du själv??

SIEL

GUD vad fina!



sv. jajamän, allt är bra med mig.meddig+ :D

mehvish

Fin Blogg:)

Vi kan följa varandra via bloglovin!!

meyav

sv: hej ja det kan vi :)

vad använder du för kamera?

Anonym

sv: tack, visst :)

thesswester - inte som alla andra

sv: följer dig med nu :) kram

Yoannah

vist kan vi det! säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Alicia

Sv: Visst! :)-

Var bor du förresten? Jag bor nämligen med utanför göteborg ;)

clarisse

gitarren är ju bara så snygg!

Vendela

sv; Följer dig också nu!



Gosh, vilka snygga smycken ! Kanske ska ta och använda rabattkoden, kan bli en och annan julklapp ;)

rim

fina smycken, i like it :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress