Elin Hansson

NEON details
Neon-necklace // H&M, Shorts // Levi's, Top // Monki, Bag // H&M (old), Shoes // Dinsko.
 
Igår dansade jag i NEON. 
 
Anastasia

Snyggt! Ovanligt att se dig i toffs, men fortsätt med det :)

ERIKA

Jäklar vilket snyggt halsband!!

Belinda

Hej! Jag är en 20 årig tjej som älskar att rita & måla! I min blogg lägger jag upp bilder på teckningar & målningar som jag har gjort. Jag skulle uppskatta om du tog en titt på mina verk i min blogg. Hoppas du inte ser detta som spam. Jag vill bara förmedla mina verk! Tack! Se min senaste teckning här: http://thailackdesign.spotlife.se/2012/06/30/dots/#comments

eRaey - Modell, uppfinnare och kläddesigner med 3 egna företag

snyggt!

vad tycker du om min dagens outfit?
Du hittar den här: http://eraey.se/2012/june/touch-of-orange.html#comment

kram

Martina

snyggsnyggt!

Johanna

Så läckert!

bbaraaelin

så coolt! snyggt när de blir kontraster:)

Matilda

Herregud vad snyggt!!!!!:D

JOHANNA

snyggt med neon!

Johanna

Sv: Tack fina du, vad glad jag blir!

Snygg outfit. Är skorna nya? Alltså tror du att de fortfarande finns att köpa i butiken?

madelein

älskar't outfiten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress