Elin Hansson

MARINE
Jacket // H&M male, Wine-red trousers // H&M, Top // Estradeur Nelly.com, Shoes // Nelly.com, Clutch // Chapnlle.com, braided bracelet // Old, Lip-pencil // Make up store.

Location: Vid en reling i hamnen / against a rail in the harbor.
 
Alpväder i norska fjällen, det gillas av mig med sällskap! Imorgon blir det manchesterbackar och strålande sol, det ser vi fram emot. 
 
Tänkte börja dela med mig av texter by me mer ofta, något som dyker upp på bloggen inom kort!
 
Alpine-wheather in the Norweigan mountains, it's liked by me with company! Tomorrow will go for corduroy-slopes and shining sun, we look forward.

I will begin to share texts by me more often, something that you will see on the blog soon!

Emilia

Sjukt fin är du <3

Svar: Tack så mycket Emilia<3
Elin

Hedvig - DIY

Häftiga bilder!!

Svar: Tack snälla!:)
Elin

Julia

Underbar, färgglad och väldigt vårig kombo! Jackan.. åh. Snyggt med platsen också i kontrast :)

Svar: Tack så mycket Julia!!<3
Elin

Bella

Hej Elin! Tack för en snygg, cool och inspirerande blogg. Måste bara fråga: vem tar dina bilder? De är alltid så snygga att jag gissar att självutlösaren inte är inblandad ;)

Svar: Hej Bella! Vad roligt att läsa din kommentar, blir så glad! Tusen tack fina du!Faktum är att jag iprincip tar alla mina bilder själv med fjärrkontroll! :) Kram
Elin

ida

jackan och linnet så jäkla snyggt, bilderna är perfekta

Svar: Tack fina Ida vad glad jag blir!<3
Elin

Clara

Så jättesnygga bilder!

Svar: Tack så mycket Clara!!:)
Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress