Elin Hansson

So I stayed, stayed
 
 
Nyklippt och frusen. Visst är frissan fin? Sa ajöss till slitna hårtoppar idag, känns mer är bra. 
 
Här är det vinter, men här stannar jag inte så länge till. Snö, köldknäpp och vintriga plagg - i Sverige är det rena rama vintern så här års. Den årstiden ligger mig varmt om hjärtat då jag älskar snö och skidåkning. Kryper lite i kroppen på mig, var inte i går jag slängde mig ut för en pist. Ska försöka få åkt lite skidor när jag är hemma igen, över påsk eller så. Åks det något bland mina läsare? Skidor, snowboard eller dylikt alltså? /Nyfiken tjej undrar. 🙈
 
Freshly cut and frozen. Is'nt my hairstyle nice? Said goodbye to split ends today, feels more than good.
 
Here it is winter, but I will not stay here for long. Snow, cold and wintry clothes - in Sweden we have winter this time of the year. That season is close to my heart because I love snow and skiing. It creeps inside me, it wasn't yesterday I threw myself out of a pist. Hopefully it's skii-time when I'm home again, over Easter or so. Do you guys ski, snowboarding or something? /Curious girl wondering. 🙈
yasmina

Jättesnygg frisyr alltså!1!

Anonym

SNygggtt!

Nettan

Fina bilder :) :)


---> http://nouw.com/Nettan

Kika gärna in o kolla min senaste shopping

Andreas

Så snyggt. Du klär i allt :-) Det måste vara lite av en köldshock att komma hem efter värmen i NyaZ>

Johanna

snyggt!

Sari

Så snyggt!

HANNA GÖTHBERG

Så Sjukt snygg!!!! Kram <3

ISA

tyckte väl du såg nyklippt ut! :) så fint! och hela du så fin trots vinterkyla <3

Linn Strömberg

Otroligt fint håret är! <3 Och hela du är ju galet fin för den delen <3

Nettan

Du har alltid så fina bilder :) Avis


Har bra hårtips ---> http://nouw.com/Nettan

SANNA

Du passar sjukt bra i den där frisyren! :D

Michelle

Men shit vad snyggt hår! Du passar verkligen så bra med lite kortare hår! <3

Victoria

Underbara bilder! Så fin är du :)

Silja

Fina bilder, du ser så vuxen ut i den kappan också :)
Jag är inte så för vintersport, men hundsläde hade varit grymt kul att testa!😍🐕

Girls Room

Så fräscht med lite kortare hår. Själv får jag ångest varje gång jag klipper topparna ens men någon dag kanske jag mognar till och provar något nytt! Sjukt snygg e du ialf! :) Välkommen till bloggen som tar upp viktiga men också roliga ämnen relaterat till sex & samliv! www.girlsroom.se

Emmelina

​Åh vilken fin blogg du har! =)

Hoppas du får en fin dag! Kram =)

Kika gärna in på min blogg för nyttigare mat/ bak recept och träningstips/ outfits!

M

Fina bilder!

Michelle

Alltså du är så himla fin i nya frisyren! <3

Elin Lundgren

Skitfin frisyr! Du passar jättebra i den längden :) och väskan va himla fin

Olivia Ward's blogg

Åh vilken snygg outfit alltså!! Älskar kygos låt btw hehe ;)

Johan

Snygg outfit.

josephine Asplund

Snygg bild på dig + snygg outfit!
Lycka till med din fina blogg och hoppas du får en trevlig kväll, kram <333

N

Såå snyggt!

anneli

Jag åker inte men min kille ska lära mig att åka slalom nästa månad då vi ska iväg med hans familj på skidsemester :)

Johan

Snygg outfit.

sanna hyvärinen

Du har perfekt längd på håret! Sugen på att klippa mig kortare nuuu..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress