Elin Hansson

To all the things I've lost on you
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna bomberjacka är som en riktig BOMB! Booomm sa det så var den levererad
till dörren. Sedan dess har vi hängt en hel del jag och mister Bomb. Trevlig sällskap i vardagen
måste jag säga. Ni vet som singel är det lite ensamt i bland, haha. Skämt o sido: 
 
Glöm inte av att du som är så fin får 20% på Na-kd:s sortiment! Från och med nu gäller Elin20
enbart i 48h till så det gäller att passa på. KRAM!
 
-
 
This bombejacket is like a real BOMB! Booom it said, and then I had this jacket delivered to
my door. Since then, it's been me and mr. Bomb. I really appriciate this company since I feel a bit
lonely sometimes as single. Haha, I'm kidding: 
 
Honey: don't forget about the discount code on NA-KD! Use Elin20 to get 20% off. From now you
only have 48h left to use the discount so take the opportunity. HUG!
 
Kod för att importera min blogg till Nouw: 6260883607 
 
Johanna

snyggt!

Andreas

;-) Kanon

Veronica Pettersson

Snygg outfit och älskar din humor!

Jenny Transan

Snyggt, så snygg topp

Minna

Så jäkla snyggt, fick inspo till min nya BH nu! :D Köpte en riktigt snygg från Hunkemöller som jag verkligen älskar men visste inte riktigt hur jag skulle använda den. Tack :D

https://www.hunkemoller.se/se_sv/25355-spetsbralette-galloon-svart-113903.html

Linda

Snygga bilder! Gillar verkligen toppen :)

Anonym

Men snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress