Elin Hansson

Jak&Jil och Shopping!











Bilder från Jak&Jil.

Hej kära läsare! idag har det vart lite si och så med uppdateringen men det beror på att jag har befunnit mig i stan hela dagen och så har jag även vart och träffat min moster & mormor på fika. Mysigt!
Nu är jag i alla fall hemma, och jag tänkte visa upp inköpen senare ikväll eller i morgon, kika in då, har shoppat väldigt mycket de senaste dagarna! men det är alltid kul med shopping! Ellerhur?
Nu blir det middag och sedan ska jag titta på sommar med Ernst, bara för att jag tycker det är somrigt! sedan är han väligt redig... och på tal om Ernst så måste jag berätta en rolig sak:

I julas köpte jag och mamma en skojgrej och gav till pappa i julklapp, det var "Ernst Piller" tog man dem skulle de hålla i 2 timmar och man skulle bli som Ernst! alltså väldigt redig. Haha... bara på skoj förstås, men tänk om forskarna kunde uppfinna sådana piller som funkade, tänk hur rediga alla gubbar skulle bli då... Haha!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress