Elin Hansson

Sommar dag!

Hej! Vad har ni haft för er idag?

Själv har jag vart ute på holmarna hela dagen och solat & badat tillsammans med familjen och min kompis Pernilla :). Det har vart en fantastisk dag med mycket sol och hyffsat mycket bad (de var väldigt många brännmaneter, vilket var lite tråkigt), men annars har de vart toppen! och jag har fått mycket färg.

Nu har jag precis ätit middag, de blev grillat och jag gjorde en god sallad! känner mig riktigt stolt :). Nu ska jag ner och bada med brorsan och sedan kommer Pernilla till mig :) De blir mysigt!



Riktigt fint väder! "Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på flera dagar" ;) den sången passar verkligen in nu! Haha!




Snygga Pernilla! :D



En glad Elin! :D



Jag har smörjt in mina ben med olja! och shit vilken effekt det gjorde! Nu är jag jätte brun! Härligt! men var försiktiga när ni använder er utav sololja, tänk på att ha en grundfärg och solskyddsfaktor innan! :)



Brorsan var med :D



Våran fina båt! :) Visst är det härligt att åka ut på holmarna när det är fint väder?!


Vi hörs senare,

ha det så bra så länge!

Puss!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress