Elin Hansson

FASHION FOR YOU - OUTFIT OF THE DAY














IDAG HAR JAG VART UTE OCH FOTOGRAFERAT
med min kamera. Jag fick fotat dagens outfit, som jag för övrigt tycker är den perfekta vardags outfiten + lite andra härliga bilder! Jag är personligen väldigt nöjd med resultatet, och tycker att jag åstadkommit en hel del inspirerande bilder! Vad tycker ni? Kommentera!

Ikväll ska jag dra in till Göteborg och möta upp några kompisar för att gå och se New Moon, vilket ska bli riktigt roligt! Jag har längtat så.

Detta har jag på mig:

- Skinnkeps från Monki.
- Orkesterjacka från H&M.
- Randigt linne från Monki.
- Jeans från Bikbok.
- Vita Converse
- Stor svart halsduk från H&M.




simone

sV: Tack så hemskt mycket fina Elin :) Vad snäll du är :D

micaela

det håller jag med dig om och tack tack för det :)

Sofia

Tackar men din är ju mycket tjusigare! Härlig stil har du oxå :)

Elin

sv: Varsegod Simone! :D

Elin

sv; Varsegod Micaela! :D Kul att du håller med mig! :)

Elin

sv; Tack så hemskt mycket Sofia! Vad snäll du är! Det värmer :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress