Elin Hansson

BLOG TIPS




Tänkte börja tipsa om bloggar sådär någon gång då och då. Först ut är Karin!


Hon driver en grymt bra blogg som jag har besökt dagligen i ett par månader. En stilsäker tjej som vågar experimentera med mode! Precis vad jag älskar! Väldigt inspirerande. Jag kan varmt rekommendera hennes blogg! Har läst den ett tag och har verkligen fastnat!


P.S.
Ni har väl inte missat att bli prenumeranter på modeflickan? Det är gratis! Gör som jag och registrera er HÄR!

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, verkligen!

Elena

Tack!



Kul med lite tips på bloggar. (:

sarase

gillar också henne :)

Humle

Karin Rocks! :D

Sv: Tack, din med :)

Lina

sv: tack detsamma!

åh, älskar Karins blogg, så grym!

Lorissa

sv: :) snowboard



Vet inte om du har sett det redan, men jag har i alla fall klippt mig nu!



Vad gör du som mest?

'amy

sjukt bra blogg, japp!

liinnéaboström

Hej! Fin blogg du har!:)

Katta

jag är fast sen första gången jag såg henne.. det har varat ett tag nu :P

babby

Fullkomligt ÄLSKAR Karin!

MATILDA

håller med , verkligen älskar hennes blogg ! :D

Anna Kubel

Karin är grym!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress