Elin Hansson

CAMEL COLORED PONCHO


Kamelfärgad poncho ifrån H&M. För 199 kronor blir den även din. Härlig att mysa runt i, i höstmörkret, eller bära till ett par bara ben nu om sensommarkvällarna!
Ella Schelin - bellida.blogg.se

hej sötnós, allt bra ?

BRUNETTBLOGGEN

hihi vad gör dudå? :)

Josefine

det är grymt bra med mig :D själv?

Linda

Har sätt dem där på reklamen, ser så gosiga ut :)

kristin

har funderat på att köpa den där, men jag vet... ska jag slå till?

liiza

sv; desamma! :D

Malin

sv; va kul :)

AnnA €

vad gör du? :)

Jenlen

aldrig haft en poncho men så stiligt o snyggt!

HÄr har de regnat från & till idag också så skumt väder ute så kvavt.Men så trött idag så för en gångs skull sovit i 2 timmar nu under eftermiddagen inte likt mig..Gör du denna lördagseftermiddag då? Kram

lovisa

sv, ja :)

eemma

sv: TACK finis:)

snygg poncho.

Madde

Va mysig !:)

Madeleine

Åh, så mysig!

karolinajonsson

vad mysig den ser ut :)

crasy

Hej! snälla rösta på min kompis sko!hon ritar typ as coola älvor! en av dem e på skon!!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



TACK!!! ps: Älskar kamel färg!

Ida

Varsågod :)

Rebeccas corner

Åh har du köpt den! Najs, pillade på den senast idag :P

Filippa Maria Matilda Nyman

Åh vilken snygg! Den passar dig utmärkt finis:D xx

PHOTOGRAPHY

Otroligt fin :)

Jenny

den ser så jäkla mysig ut! :)

Ellinor

Den ser supermysig ut!

TLO

Jätte snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress