Elin Hansson

HOT OR NOT?

Älskar den här gråa tröjan med skinndetaljer. Finns att köpa på Lindex för 299 kronor. Vad tycker ni?
HOT OR NOT?
Maria

Den är underbar, funderar på att köpa en sådan!:)

jennifer

hothothot!!

nicole

Hot :)



/Shoppaholly

Josefin

Väääldigt hot!



Kika gärna in och svara på dagens fråga! :)

Johanna

Riktigt snygg!! Gud jag måste gå & spana in den på närmare håll, haha :)

kristin

gillar den a LOT

Rebecca

fin :)

Sara

Definitivt hot!

Bumbi

not!!!!!!!!!!!

alicia

sv; ja visst är det?:)



grymt snygg tröja!

M I K A E L A

snygg :)

BINA

Skit snyggt! :)

hanna nygårds'

riiiiktigt snygg!;)

Agnes

Sv; Sure! har börjat följa din :)

Emma

Japp,japp vad har du gjort idag då?:)

Sissi

sv; tack :)



hothot!

Cindy

Jag tycker den är jävla mycket hetare utan lädret. Mycket coolare, lite 80's.

E

den är fin! blir lite mer detaljerad med lädret:)

brukar du ofta shoppa på lindex?:)

' p o u l i n e

awesome blog!

+++ bloglovin'

Jenlen

tyckte den va snygg och enkel! bra da kan man ha massa assecoarer till som jag gillar!

Amanda

varse =D

Anja

HOT HOT HOT! :)

marcus

Sv, Jag mår toppen =) vad gör du?

Fani

definitely hot! :)

lovisa

ffiin! lindex har kommit med riktigt mkt otippade grejjer senaste tiden :)

Ida we

Jaja! SNYGG!

Ivana

hot! =)

Bunny

Jag älskar den :D

Anonym

sv: följer dig med nu! :D kram!

jasmin

följer dig med nu! :D kram!

Erika(jyringen)

sv.tror jag måste säga not till den...

Hanka

HOT :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

HOT HOT HOT! Otroligt snygg! :D

Amanda

riktigt hot:D

Ville Niskanen

Definitivt HOT!!

Lisamarie

hothothot :D

Hanna

HOTHOTHOT!

matilda

GRYMT SNYGG!

tina

SÅ sjukt snyggg!!!

modemix.blogg.s

very hot!

elin

riktigt snygg! :)

grottis

ganska hot, men de är ju inget man typ går till skolan i ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress