Elin Hansson

TÄVLING!


Nu drar jag igång min första riktiga tävling här i bloggen! Känns riktigt riktigt kul! Fredag, idolfinal och tävling i bloggen. Kan det bli bättre? Knappast. Reglerna är enkla. Det enda du behöver göra är att klicka dig in på Kitten Wonderland och spana in något av smyckena ovan. Skriv sedan i kommentarsfältet vilket smycke du vill ha om du vinner, samt din mailadress. Tävlingen avslutas nästa fredag (17/12). Så passa på! Önskar er alla lycka till och en fortsatt fin fredag. ♥
Angelica

jag är gärna med och tävlar! Om jag skulle få chansen att vinna, så skulle jag vilja vinna kanin-ringen! den bilden på radtre, näst till vänster! Så himmla fin :)



mail: [email protected]

Erica ♥

Jag är med och tävlar! hiih, Jag skulle vilja ha ett par örhängen med form att fingar! Så najs!Kramar!

SCME - Örebros största blogg

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI DAGENS BLOGG! Ger även toasters och skriver en kort text om din blogg. ;)

http://SCME.blogg.se



Och just nu har jag en lyxig frågestund, den får nu bara inte missa! ;-)

lina

Jag är med! :)

Om jag vinner skulle jag vilja ha ringer med ankaret på.

linnéa

Jag är med och tävlar och skulle bli megaglad om jag vann den guldiga ringen med ankaret på, älskar sailorstilen!

sandra-en bra blogg!!

jag vill ha nummer 7, peaceörhängerna! :)

Sofie

Hej!



Jag hade älskat saxörhängena! Mycket snyggt! :D



Mail:sofieleosson[a]hotmail.com

Tove

Kul med en tävling! Självklart är jag med!

Gillar ringen högst upp med ankaret.

elin

Jag är med och tävlar och skulle so so bad vilja ha varg örhängena!

LINDA

Jag vill vara med och tävla och jag skulle helst av allt vilja ha den guldiga ringen med ett ankare i. (Längst upp näst längst till vänster på din bild) :)

Olivia

i´m in, fjäderörhängena med blått inuti, dom var sjuktsnygga, hugs!!

Matildaz

On jag vann önskar jag mig saxörhängena :)

TUVA ALICIA - MODEBLOGG

åh. jag skulle önska mig klo/hand halsbandet! :D

Wonderful!

Carro

Hej elin :D jag är med och tävlar och skulle jätte gärna vilja vinna klo halsbandet :D

OTTILIA

jag skulle gärna vilja ha de hjärtformade peace-örhängena, om jag hade turen att vinna. :)

emelie

Hej gud så fina smycken! jag vill ha saxarna! :D skitcoola

linnea

hej, jag är jättegärna med och tävlar och om jag vann skulle jag vilja ha örhängena med vingar på, jeteefina :'D

klara

Jag är med och vill vinna den guldiga ringen med ankare i :) Som är längst upp på bilden :)

Filippa Maria Matilda Nyman

Jag är självklart med!!!



Jag vill ha örhängena med vingar på.

[email protected]

nadja

woho, i´m in! örhängerna med vingar på nr 3 va sjukt snygga. dom vill jag gärna vinna! :)

Anna

jag vill jätte gärna vinna örhängena på bild nr 19 :)

massa snigga :)



[email protected]

anno

om jag vinner vill jag ha örhängena med vingar!:)

julia

jag vill jättegärna ha den guldiga ringen på den första raden :)

Gaia

Jag är med och tävlar! Skulle vilja ha ving-örhängena :)

mh

jag skulle vilja ha "fjärderörhängena" med en blå sten i varje :D de som finns med röda stenar också.



mail: [email protected]

Johanna

Jag är med :-) Sax-örhängena är himla fina & vad passar bättre till en frisör? haha : )

Emppu

Hej:D är järna med och tävlar och jätte roligt att du också börjar med en tävling. Följer din blogg och älskar din personliga stil:D

Skulle gärna villa ha nr. 21 alltså fågelfoten:D

/[email protected]

God Jul:D

sarah

Hejsan, skulle gärna vilja delta i din tävling. Smycken är aldrig fel, de piffar till vardagen tycker jag!

Life is too short to not wear beutiful things, huh? - paulinabladh.blogg.se

Om jag skulle vinna, så skulle jag vilja ha de runda peace örhängena! :)

Erika

Hej jag är med ! :D Jag skulle vilja ha dom dära vingörhängena, på första raden, bild tre ;)

Kram !

Erika

Hejhej! Jag är jätte gärna med.



Gud, vill verkligen ha dom där varg örhängerna (Bild nr 11) verkligen jätte snygga. Jag älskar vargar :D

Evelin (evenelle.blogg.se)

Jag skulle verkligen vilja ha "ankare örhängena" (bild nr 6)..

Åh dom var så snygga så jag kan dö! :P Hehe

Johanna

Oj vad fina saker :)

om jag hade chansen att vinna skulle jag vilja ha bild nummer 18 :)

svart-vita hårklämmorna :)

Fannie

Jag skulle gärna vilja ha '' anka lrhänena''(bild 6) Eller sax örhängena eller halsbandet(bild 18) <3

Dom e så snygga så man kan döö! :D<3



Sjukt söt du e :D

L i n n e a

jag vill vara med och jag skulle väldigt gärna vilja ha dom små örhängerna (stavning?) med ballerina klänningarna på :D<3



Kram.

L i n n e a

Glömde mailen... <3

Josse

vilka fina smycken!

om jag vinner skulle jag vilja ha halsbandet med handen, det var jättefint :)

JEANETTE

Åh smyckestävlingar kan ju aldrig bli fel!

I'm in, och vinner jag så skulle jag vilja ha de silvriga fjäder-örhängena med blått i mitten, nr 14 :)

Hanna :)

om jag vinner vill jag ha öronhängena med hello kitty på :)

malin

jag skulle vilja vinna ringen med ett ankare på! :D

ninetythree secrets

jag vill ha halsbandet med "handen/klorna" på, urfint! KRAM

angela

Jag är med! Om jag vinner skulle jag vilja ha örhängen, vingarna eller eiffeltornet :)

Elin

Hallå! Jag är gärna med och tävlar :) vinner jag så väljer jag utan tvekan ''klo-halsbandet'' längst ner till vänster. Ruggigt snyggt! kramkram

Sannababy

eifeltornen skulle jag vilja ha! :DD

selma

jaa jag är med! Jag skulle vilja ha hand/ typ klo halsbandet :D :D

Emma

hej! skulle jätte gärna vilja ha örhängerna med eiffeltornen på! femte bilden uppifrån :)



mina blogg är låst för tillfället, designar den.



min mejl: [email protected]

Emma

hej! skulle jätte gärna vilja ha örhängena med eiffeltornen! :) jätte fina!



min mail: [email protected]

Camilla

Jag skulle vilja vinna halsbandet längs ner i vänstra hörnet :) puss

PHOTOLENS » photo&style

Jag skulle vilja ha den tredje bilden på översta raden! :) Vingarna alltså. ^^

tessan

Hej! Jag skulle jättegärna vilja ha saxörhängena, supersnygga!

Alicia Niklasson

Jag är med och tävlar om ving-örhängerna! Nr 3 åt höger högst upp.

Riktigt snygggaaa!

sofia

Åh! Jag skulle vilja ha ringen med ett ankare på och jag vann, kramis.

Ida

Klohalsbandet skulle jag vilja vinna!

matilda

jag skulle vilja ha ving-örhängena om jag skulle fått vinna eller fjädrarna :)

rebecka

Mejladress: [email protected]

Om jag vinner skulle jag vilja ha halsbandet med en stjärna :)

Puss till dig med som har en bra blogg och ger mycket inspiration :)

Lina

Om jag vinner så skulle jag vilja ha mariosvamp-örhängena! :D

Lina igen

Jaha ojdå, såg att det skulle vara någon av smyckena ovan hihihi. (eller!?) Då skulle jag vilja ha ankar-ringen! :D

olivia-drömmen mot att bli fotograf

Jag är med :D

Om jag vann skulle jag vilja ha de vingar örhängerna, riktigt snygga var dem ;)

beatrice

Om jag vann skulle jag vilja ha örhängena med vingar, jättefina!

natali

jag skulle vilja vara med och vinna fjäderörhängena för 30 kr :D ska klippa side cut om några dagar , hade vatt skit snyggt med ett fjäder örhänge till :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress