Elin Hansson

THE OLD BECOMES NEW AGAIN







DETTA GULDFÄRGADE HALSBAND har jag rotat fram ur min smyckessamling. Halsbandet är mycket gammalt och jag skulle chansa på att det tillhört min mamma eller till och med mormor en gång i tiden. Nu tillhör det mig, och jag vill lova att det kommer användas flitigt! Visst är det läckert?


Håll med om att det är roligt att titta igenom sina gamla prylar ibland? Speciellt när man kan hitta sådana här guldfynd? Gammalt blir som nytt.


 
alexandra

fin blogg du med

S

Sv: Tackar du :)

JENNNIE

sv: tack så mycket! :)

Sofia

Tack så mycket och detsamma! :)

Jennie

snyggt !!

nellie

sv: tack så mycket ! :)

johanna

sv: tack, på tradera kan man fynda!

elin

vilket fint!

sofiarosa

tackar, fina bilder

Lly

Tack sa jattemycket :)

jattefint hasband foresten!!

Lovisa

SV: Kul o höra, detsamma :) fint halsband!

ebodin

fin blogg :)

Soffis

sv: tack så mycket

svar

Tack så jätte mycket allihopa! =) Det värmer verkligen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress