Elin Hansson

PATTERNED PANTS





Invigde de mönstrade byxorna idag. Det var ju ett bra tag sedan dem köptes, men det har varit så fint väder så man har kunnat gå barbent nu ett tag.

Byxor // H&M
Kavaj // Gammal
Linne // H&M
Solglasögon // H&M
Klackar // Din sko

Idag när regnet öst ner hela dagen, har jag tagit mig tid till att plocka i ordning lite i mitt rum. Tråkigt värre, men det är sådant som måste göras. Nu är jag färdig och middag står näst på tur. Det blir färska räkor! Mums. Livet är fint asså.

Önskar er en fin fredagskväll! Stora kramar! ♥
Claudia

härligt! =)

jorå bara bra här med.



gjort idag?

elin <3

fin blogg ! :)<3

Tigerhonan

Ja här är allt bra. Sj då? :)

m a t i l d a

sv' härligt att höra. jotack, bara bra med mig. har du några planer inför kvällen?

elin <3

hehe , fint namn du har :P

Emma

Tack :)

Btw, jag gillar din stråhatt! Jag har letat ihjäl mig efter något liknande...

Tigerhonan

Vad skönt :)

Clara

Tack så mycket!

Ha en bra dag, kram.

Hanna

sv: tack för dina frågor! Svaren kommer upp senare i kväll :)

Claudia

okej :) jag har jobbat och nu städar jag lite här hemma :)



vad har du för dig nu då?

isabel

tack så mycket! :)

Sissi

snyggt :)

lovisa

sv; tack så mkt :)

hanna

samma:P

Tessan

Sv: Vad kul att du blev det :)

gotteochvi♥

tack så mycket!

Sandra - Piffad

snyggt :)



SV: Taack! :) Glad jag blir, dock har jag inte så mycket att ge nu när jag är bortrest och har så lite tid och en sämst kamera.

Matilda

Fin blogg.

Hur har din dag varit?

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fint :)



SV; Tack så mycket :D

MOOOLLYS

Åh tack :D allt bra?

DAISY

sjukt coola brallor!

Jessica

aaah älskar byxorna!

Jasmine

Svar: Ja, idag är det bra med mig. Jag ska sälja mina kort (http://jasmineskortmakeri.blogg.se) på en marknad. Det ser jag verkligen fram emot. :)

Kram

Julia

Fin blogg , händer idag ? :>

amanda

sjukt fin blogg och massa härliga bilder :)

hoppas du får en kano dag

Emelie's WickedTime

snýggt matchat!:)

Julia

sv : okej , jag ska vara med en kompis :)

Erika

Dem där byxorna är ju så fina:)

Tigerhonan

Aaw tack :D

Johanna

Snygging!!

isabel

tack! :)

Sandra - Piffad

SV: Ja ellerhur!

alexandra

Älskar brallorna! Uderbara!

Claudia

trevligt trevligt :)



jag kom nyss hem från gymmet och är helt slut :P

elin :)

allt bra ? =)

denise - personlig modeblogg!

vad snygga det var på dig!

Rebeccas corner

Men gud, tack snälla :) Kan inte mäta mig med dina outfits, än är jag för feg :)

Kul med en lookbook!

JOHANNA

sv: visst är de!



de byxorna vill jag också ha! men min stl är slut överallt!

Malin

Du har en magiskt cool stil

d

Jätte fin blogg, följ via bloglovin ? (A) :) <3

MALIN

älskar bralloooooooornaaaaaaaaaaaa

Sanna

Har också byxorna, älskar dom! Snacka om nöjd, haha :)



PUSS/ BEYOND THE EDGE

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress