Elin Hansson

COLORFUL SHIRT DRESS





Färgglatt hyllar jag. Framförallt på sommarn. Älskar orange som ni kanske har mäkrt. Hehe.

Skjortklänning // Gammal
Solglajjor // Rayban
Turban // Gjort själv.
Skärp // D&G

Sitter här vid datorn, lyssnar på Michael Jackson (kan inte fatta att det är över ett år sedan han gick bort), och är obeskrivligt lycklig. Kom hem efter träning och bad och möttes av en mycket positiv nyhet. Jag ska till Cypern i mitten av juli med familjen! Så underbart!! Men allt bra slutar inte där. I augusti ska jag förmodligen resa igen, och den gången med några kompisar. Min sommar kommer att bli bäst! Det vet jag nu.

Nu ska jag titta på seriestarten av Allsång på Skansen! Vi hörs imorgon. Pussar och Kramar från mig! ♥ 

emmalindell.'

sv; okej, chill :)

det ska nog jag också göra. :)

Thowelina

så fin!

amanda ღ

sv: så lite så! :)

Sofia

Diggar färgen :)

Ida

Underbart med färg! Snyggt till ditt ljusa hår också :) Härligt med några resor inplanerade :)

nikela.blogg.se

Sv: tackdetsamma(:

Johanna - MyShoebox.se

Finfin färg på den skjortan!

EMELIE♥

hej allt bra ? :d

Maja

Galet fin färg, där kan vi snacka sommar:)

caroline

skity mysig färg på shortan :)!

Modekatt

Vilka härliga sommar planer!

Så fina bilder & vilken underbar färg ¨på klänningen!

sabina

tack så mycket!! :) gillar outfiten :)

Marcus Å

Allt bra idag då? :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Tack.



Vilken snygg outfit!

Carro

Godmorgon :) Hur ska du spendera denna fina sommardag :D?

Erika

Orange är en fin färg! =)

Fani

SKITSNYGGT var ordet!

anna

fint!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress