Elin Hansson

TODAY'S OUTFIT 100529





Klänning // Monki
Skinnjacka // H&M
Väska // Gina tricot
Strumpbyxor // Lindex
Skor // H&M
Klocka // D&G
Solglasögon // Rayban

Dagens outfit!

Har nyss varit ute på en joggingrunda! Det var riktigt skönt. Har inte sprungit på en vecka så. Hehe. Nu ska här grillas, och senare kommer en vän över. Vi ska titta på eurovision song contest. Ja, trots att Sverige har åkt ur. Är det tradition så är det. ;-) Vad har du för dig ikväll?
Sissi

så fint! och jag älskar fortfarande den där klänningen <3

My

den klänningen va så jäkla snygg! längesen du köpte den? :)

Och jag bara älska din blogg , vilken tur jag kika in här för det kommer jag garanterat göra igen!

kramis!

lucke

Nu kan man tävla om ett valfritt klädesplagg från Mahingo.com på min blogg :D

Sara

Wow, snyggt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress