Elin Hansson

DEN DÄR SPETSSKJORTAN

Ville visa upp min nya spetsskjorta! Behålla eller lämna tillbaka? Den kommer från H&M, för er som inte vet.
Är ledsen. På riktigt. För dålig uppdatering idag. Men har haft fullt upp med julmarknadsbesök, julfika och julstädning. Haha. Mitt rum är så stökigt. På riktigt. Vi hörs ikväll! Nu ska jag städa klart, och sätta upp adventsstjärnan i mitt fönster. Börjar få julstämning!
jenny

snygg,behåll helt klart!!



(ny blogg sida, om du följer mig på den gamla- ändra gärna då till den nya :D

ninetythree secrets

BEHÅLLA! :D

eemma

BEHÅLLA of course. galet fin.

Jennie

riktigt snygg!

Josefin

BEHÅLL! :D

sarastenros

behåll, rikigt snygg till fest!

linnéa

Gudars så snygg, behåll vafan.

Vendela

varför frågar du ens, BEHÄLL :D sjukt snygg!

Linn

Snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress