Elin Hansson

LAST DAY

Finingar, vill bara påminna er om att det är sista dagen idag som ni får 15% rabatt hos Hoofstore.se, när ni anger koden fashionbyelin. Rabatten gäller dock inte på redan prissänkta varor.
bbs

jag följer dig sen i måndags

Becca med C

Just nu sitter jag i skolan haha, gud vilka fina smycken!! Jag vill haaa :O Kramisar

Sara

jag beställde nyss! hopppas betalningen gick fram nu bara. PUSS

Melina

så snygga smycken :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Tack detsamma :D



(Förlåt för sent svar)

Marcus Å

Tänkte meddela att intervjun är uppe nu! :)

>> En skrivande Amanda <<

svar: okej, heter den? =) jag har en hund =)

♥ Viki ♥

ÅÅh fina saker de har :D Wow 29 är ju billigt! :O

Sv; Ah :) Hoppas allt är bra sötis <3

Ida we

Heeesten var fin :)

Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid ♥

Hoofstore har himla fina saker :)

SANDRA.

Yees :) smyckena är riktigt snygga!

mimmi

snygga smycken!

Sanna

Jo allt är bra med mig. Hur är det själv? :)

Snygga smycken! Har aldrig sett den sidan förr.

Art By Tina

Fina grejer - fast inget som skrek Tina.

zaida

såg att du kommentera en annan blogg angående att följa varandra via blogglovin. Ska vi följavarandra? ;)

Alicia

din blogg är grym! ♥

Isabella Luther

Svar: lugnt :)

Josefin

Vad fina smycken! Händer i helgen annars då?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress