Elin Hansson

Vinn en porträttplåtning!

Fotona är tagna av Emma Roodla.

Emma Roddla är en mycket begåvad fotograf! Ovan ser du ett smakprov på hennes talang! I stolt samarbete med henne får jag idag äran att presentera en tävling på bloggen. Där just du kan få chansen att vinna en porträttplåtning med henne! Reglerna är enkla. Det enda du behöver göra är att klicka dig in här och gilla Emma Roddlas fotografier på facebook, samt slänga iväg en kommentar i detta inlägg att du är med och tävlar (glöm inte att ange mailadress).

Observera att fotograferingen sker i Norrköping, och att du som vinnare måste kunna ta dig dit! Tävlingen avslutas på onsdag 23/2 - 11.


Lycka till! Du kan klicka dig in på hennes blogg här, för att njuta av hennes vackra bilder!

Denise - Personlig modeblogg!

vilka grymma bilder!

Johanna

svar: Åh tack så hemskt mycket! Din var med väldigt fin :)

JULIA

tackar ^^

MANDOSA - Amanda

oh, är gärna med och tävlar! Aldrig blivit fotograferad på liknande sätt riktigt så vore en riktigt rolig upplevelse, med fina resultat också förhoppningsvis! :) (har gillat sidan på FB)

Antonia

jag är definitivt med och tävlar. Åh så kul! :)

Ninnis fotoblogg

Jag är med och tävlar och jag har gillat på facebook!

mimmi

tack.



oh elin jag älskar din blogg och dina outfits bilder :)

sonja

Tänk att jag bor där ;) Va kul :) Men jag är inte med :( Men superfina bilder!

l i n d a

sv: Tack så mycket! :)

Viktoria

Klart jag är med!! :)

alexandra

im in!

Madeleine

helt underbara bilder!

julia A

Jag vill och är med och tävlar har alltid drömt om att bli model men är för kort tyvärr!

NICOLE

SV: Oj tusen tack!! :-D

elin

sv; åh tack!

Paulina hilding

Vilken rolig tävling, tyvär är det lite långt för mig till norrköping men hoppas rätt person vinner :)

queen

mkt bra blogg

Sandra

Vilken fin blogg du har. :)

Marielle

Hon är grymt duktig, verkligen!

Rebecca

Verkligen riktigt duktig att fota är hon!

Hanna

Åh vad grymma bilder!! Galet

lisa blomkvist

Nämen alltså du ska veta så hemskt det var! Nästintill mardröm!! :(

Det blev nästan som en "dagen-efter-känsla", att vakna upp och kommer ihåg vissa grejer jag gjort HAHA

lovisa

sv: tack så jättemkt vad glad jag blir:)

zteffy

hej sötnos !

allt bra idag? ; missa inte min dagensblogg tävling ! ;

annsoh

sv: tack så mkt! :D

BEAUTYCOUNTRY

Åh!!! Så mye inspirasjon å henter i bloggen din!! Du har en fantastisk stil!! :D

HANNA

ÅH! Jag är så sjukt gärna med!! hon tar så fina bilder att jag dör! nu håller jag alla tummar!! :)

Ida Sandell Stålsjö

SV: ja visst är den häftig :) och fasen vad synd att jag bor så långt från norrköping, grymt fina bilder! verkligen duktig tjej!

STYLE CRUSH

sv: eller hur! jag gillar det också!

Jenni

Sv: tack snälla, och desamma! Grym stil du har :)

Gulle

Svar: Tack så mycket!



Vilken snygg stil du har.

Linnéa

Åh, tusen tack för kommentaren :)) det är bara fint med mig <3

Ebba

sv: Tack desamma! :)

marina

hur är det? :)

Alexandra

hon tar verkligen fina bilder!:)

G&J Fashion

Fin blogg :)

frisör laalee

sjukt duktig:)



Vill du lära dig hur man gör snygga hollywoodlockar med plattång? Kika då in mitt videoklipp =)

julia

fin blogg :)

sevendaysaweek

sv: ja, skall bli kul att testa!

TUVA ALICIA - MODEBLOGG

syng att man inte bor i närheten!

Cajsa

hejsan! :D det va inte igår! är så dålig på att kolla in på bloglovin' just nu, ber om ursäkt för det. :( hoppas att allt är bra med dig? :)

Jessika-Bloggen om allt om inget

sv: Tacktacktack! :D♥

Nora

Jag är med :D

eemma

jag är med:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress