Elin Hansson

Stjärnor



T-shirt med stjärnmönster - Monki, Två stycken flätade halsband - Unik butik på Hönö, Skinnbyxor - H&M, Lång svart kofta - Vet ej, Elin - Hungrig och trött.

Blev "dagens outift"minoutfit.se igår!! Riktigt roligt. Vill tacka alla goa människor som röstat på mig, och hoppas innerligt att ni fortsätter rösta (!). Ni gör min dag. Goooooooingar.


Vet ni vad? Pappa lagar Gulaschsoppa med oxfilé. Det kallar jag vardagslyx. Checkar ut från bloggen now, och placerar mig vid matbordet. Bums.

sandra-en bra blogg!!

supersöt topp! :)

emmi

- åh vad bra! ser verkligen fram emot det :)

Sissi

sv; tack :)



snyggt

Madeleine

MEN GUUUUD SÅ FINT!

Anonym

Nu minns jag inte om jag svarat på din kommentar men ..jo tack allt är bara bra här :) Hur är det själv? :) hehe. Åh super fin t-shirt!

Layla

Gud så fin t-shirt! :O

emelie

sv: Hihi tack! :D

Denise

finfint

Anette

ÅH, SNYGG TSHIRT!

Anonym

underbar t-shirt!

Jeanette

snygg outfit! :)



sv: Jo, det var skoj! Tyvärr hade jag inte så mycket tid inne i stan.. men en liten tur blev det :)

STYLE CRUSH

SNYGG som vanligt ;)

Veronica Calderon

sv: Tack så mycket!

Fin blogg :)

Anonym

Dagens blogg är utsedd nu! Kika in och kolla om det blev du, annars, dont you worry, håll dig bara uppdaterad på bloggen så kommer det snart en ny chans! Ingent du vill missa, trust me! :D

Lycka till! :D

Puss!

Lisa

SV: Tack! Har bara lite problem med vad jag ska ha till, du kanske har några förslag!? :D<3

Johanna

Älskar dina Outfits! Super snyggt ;)

Anna

Just nu efterlyser jag tips på en eller flera nya kategorier i min blogg, kom gärna med förslag på vad du vill läsa om! :)

matilda

Men snyggt! Älskar väskan btw!

Catja - En personlig modeblogg

Great oufit! Älskar t-shirten med stjärnor.

Emelie

snyggt! =D

MedinaStyle

skit snyggt :D!

Fani

tjusigt värre :D

Sonja

Jättesnyggt! men undrar en sak.... Vem tar alla bilderna?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress