Elin Hansson

Silvrig hårring


- Voilà! Den silvriga hårringen passade perfekt till den silvriga tröjan.

Hårringar kommer att användas flitigt i vår. Enkelt men känns mer fashionabelt än vanliga toffsar. Kan inte bestämma mig för vilken färg jag gillar bäst. Silver eller guld känns givet. Den guldiga smälter fint in i det blonda håret, samtidigt som den silvriga bryter av.
Bildbevis på hur den guldiga ser ut i håret ska fixas! P.S Måste tillägga så att det inte sker några missförstånd att hårringen egentligen är en "fingerring" men att jag köpt de för att ha i håret.

Vill krama om alla er goa människor där ute som förgyller min dag. Era söta kommentarer värmer gott. Utan er inget bloggande. Ni är helt enkelt bäst!

selma

Jätte fin!!!! Men åker inte dem lätt ut ur håret?

Ingrid

sjukt fint! men hur i hela friden sitter den kvar????

Lotta

Va snyggt! :)

ERIKA

Så jäkla snyggt!

Malin

snyggt!

sonja-foto och vardag

åh så fin!

Beatrice

Åh, så otroligt snyggt!

Louise

Supersnyggt!! Men hur får du den att sitta kvar??

Kristin

Hur sätter du i den i håret? :P Känns liksom svårt att få in håret i en stel liten ring? eller? :)

Anonym

Hur sätter du i den i håret?

vart kan man köpa en sån?

kristin

snyggt!

Emme

Wow! Hittat en ny favoritblogg! Mycket trevlig och inspirerande!

Emma Hå | shoes and beyond

Jättefint! Men... hur fick du igenom håret? :S



//Emma Hå

JOHANNA

det är så fint! men mitt hår är så tjockt, vet du vart man kan hitta större ringar?

Nathalie

Riktigt riktigt fint! Måste pröva jag med

matilda

oj så galet fint! Vill ha!

S A N D R A

Nu har jag en bloggtävling där du kan vinna en earcuff :) Vore jätteroligt om du ville vara med :D

Ellen

Riktigt snyggt! Blir att inhandla ringar som jag kan ha i håret! :)

Claudia

Älskar det!

Men hur många millimeter är den, alltså i diameter? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress