Elin Hansson

Frågestund/question time
Här sitt jag i snöstormen och tänker att nu kör vi igång en frågestund! Fler trevliga personer har hittat hit, genom att jag adderats till Stil, och därför tänkte jag att ni (både gamla och nya läsare) ska få chansen att lära känna mig bättre!
Så ställ mig mot väggen nu och skjut skjut! ;-) Jag svarar på alla de frågor som inte är för personliga!
Vad vill ni veta gänget?! Fråga på!
Question time! Ask me what you want. Shoot shoot!
Karin

Supersnyggt med leopard, har fått dille på det sista tiden! :)

Fanny

Du skrev aldrig vart du har köpt din spetskjol... snälla säg vart! Sjukt fin!

molly - jmphoto.webblogg.se ♥

sv: Visst är det, tack! :)

Lovisa

Sv: Tack så mycket!



Den hitta jag i garderoben hemma bara sådär! haha

Elin

Dina 10 topp saker i din garderob och har du något husdjur? :D

vill gärna se hur ditt rum ser ut också :))

elinor

är du mest sko eller väsk galen? ;)

Anastasia

Vilka bloggar brukar du läsa???

Lova

Varför började du blogga? :)

Sara

Drömresmål? :)

Nemii

Vad vill du jobba med när du blir äldre? :)

Sel

När blev du intresserad av mode?

ebba

hur klädde du dig som yngre? :)

MATILDAS BLOGG

Har du varit med i stylisterna? jag tycker att jag känner igen dig haha. + har du några bra tips om man vill få till lika fina outfits och outfitbilder som du? Kram

Ellen

Hej! Först vill jag bara säga att du är verkligen så inspirerande! Vad tänker du på när du ska klä dig på morgonen? Hur lyckas du klä dig så snyggt? Kram

Ingrid

Hmm 1 & 2 tror jag, supersnyggt!

Sofiiaaaaa

Hur kan du köpa nya saker hela tiden? Är du typ hemlig miljardär? O.o Får du blogglön, och vad jobbar du som, utifrån bloggen?

Äääälskar din stil, och vill att du ska vara min personliga stylist, dock har jag inte pengar att betala dig eller kläder jag vill ha...hehe



Kram! Sofia 13

Lina

Hur går du till väga när du ska välja kläder? Alltså hur matchar du din tröja o så? :)

A-I

Hej du! Jag älskar din stil och du är så himla snygg! Du har ju en ljusgul väska från H&M som jag velat ha i flera månader! Men jag har en fråga, vad kostar väskan och varför finns inte väskan på H&M hemsida? Förresten tror du att ett A4 papper/skolböcker får plats i den gula väskan? KRAM<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress