Elin Hansson

You fit me better than my favorite dress
New dress // modekungen.se, sunglasses // Gina tricot, Shoes // Old, Bag // Vintage, Red lipstick // Make up store. 
Du passar mig bättre än min favoritklänning - citat av Lana del rey, fast hon skriver tröja istället.
Denna bedårande klänning hämtade jag ut igår, en klänning modekungen.se skickat till mig. Jag älskar mönstret och ni kommer garanterat att få se mer av den framöver! Tänkte visa upp detaljbilder på klänningen inom kort!
// You fit me better than my favorite dress - Lana del rey (but she sings about a sweater instead).
This adorable dress was I picked out yesterday, a dress that modekungen.se sent to me. I love the pattern and I will wear this dress many times onwards. I Will show you pics over the details of the dress soon!
 
 
 
nellie j

Redigt snygg stil!

ida

de där va riktigt snyggt

SOFIA

Grymt snyggt! :)

Jennie

Jättefin.....

IMPASHION - Pelin Özan

Sjukligt snygg outfit! ÄLSKAR klänningen. Waow!

JOHANNA

mycket snyggt!

Anonym

Åh, vilken fantastisk klänning!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress