Elin Hansson

Paisley

Brummade bort till Statoil innan och hämtade ut ett paket från H&M innehållandes denna Paisleymönstrade klänning.

Gör inte många knop ikväll. Har ätit middag med familjen och efterrätt till det (en grym panacotta), och nu chillar jag med lite Kapten röd. Var ute och dansade igår kväll så känns skönt att bara vara hemma! Imorgon drar jag förmodligen till stan med morsan och brorsan för shopping. Like like.

Min snälla papsi har fixat en fjärris idag till den "nya" kameran (tagit över pappas 50D), så nu är jag på banan igen! Har haft svårt att fota de senaste dagarna då min kamera är på lagning och jag varken haft fjärrkontroll eller personlig fotograf.;) Och på tal om vad jag använder för kamera tänkte jag fixa ett inlägg i veckan med lite info. Det är en del av er som undrar så kan förklara lite mer ingående.

Nu ska jag fortsätta götta mig med musik och sedan krypa ner under täcket!

Godnatt!♥

Jasmine

Så fin klänning! :)

Johan

Snygg klänning.

BECCA- Mode, foto och vardag!

Åh vad söt och fin!

nathalie

men åh vad fin! du är så vacker:)

lovisa/polichinelle

älskar, älskar, älskar!

MyzaaN

den är verkigen såsnygg :D

Felicia

Den här klänningen är så himlahimla fin, men jag undrar om du får på dig den själv? Jag provade den förra veckan men det blev inget köp då dragkedjan är omöjlig att dra upp på sig själv.

Hanna

Fantastiskt tjusig klänning!!

Minsd

good!Fashion and the expression, like!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress