Elin Hansson

Romantiskt
Tröja // H&M, spetsklänning // Monki, Väska // Accent, Solglasögon // Gina tricot, Kängor // H&M.

En romantisk look! Tröjan är nyinköpt.
Idag har jag strosat runt på Göteborgs gator och shoppat. Har därför en del inköp att visa upp! Bland annat solglasögonen och tröjan på bilderna, en mintgrön kjol, ett par beiga skor samt en gul väska! Låter fint väl?! Dyker upp på bloggen lite då och då de närmsta dagarna.
Nu blir det grilligrill, säsongspremiär - känns stort, våren på intåg.
anno

Vackert!

MANDOSA - Kläder Bilder Musik

så snyggt, och helt underbara bilder åter igen! :)

Y A S M I NE M I N E

ÅÅH VAD UNDERBART, KAN VERKLIGEN TÄNKA MIG KÖPA HELA DIN OUTFIT! :D

Y A S M I NE M I N E

glömde fråga ifall det var nyinköpt och finna ibutik just nu? :)

Anonym

Jättefina du!

Johanna

Åh så fint!

BECCA- Mode, foto och vardag!

Åh vad fint!! :)

juliaa

åh va fint! du har så många fina, roliga kjolar! tror jag ska införskaffa några fler sådana till min egen garderob :)

ha det bra!

emca

Åh, så snygg och söt outfit! Blir riktigt sugen på sommarkvällar, sol och värme när jag ser denna. Underbar blogg!

C O R N E L I A

Har kikat runt lite här på din fina blogg, med alla fina outfits - och det här är hittils min favorit! Sjukt fint :) alldeles lagom liksom. Ha en underbar dag :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress