Elin Hansson

Two shades of orange: pastel + neon

Orange shirt // Old, Apricot or peach pants // H&M, Sunglasses // Gina tricot, Beige clutch // Chapnlle, Beige heels // Nelly.com
Två nyanser av orange, vad tycker ni om den kombinationen? Two shades of orange, what do you think about this combination?
ANNAWII ♥

Grymt snyggt babe!

kristinandfashion

sjukt snygg outfit !

Hannah

Gud vilken inspirerande blogg du har! Kram

Sofi[e]...a?

Alltså du har inspirerat till så galet många outfits nu!... Enda problemet är att jag inte kan ha dem än, är inte lika varmt där jag bor som det är hos dig tyvärr :(

Johan

Snygg klädsel.

AMANDA MALMEHED

Gud vilken härlig blogg du har tjejen! :D

Chrystel

Följer dig ganska ofta nu och tycker du är grym! Men...det känns inte helt du här...Skulle vilja ha sett dig med blåa eller gula eller tom gröna skor + clutch. Jag är en sån människa som gillar färg och älskar när det är kavajen eller skorna som har den där...touch of color!

ANNA

Damn va snyggt! Jag lånar ev en bild av dig..länkar så klart :)

Sofia

Hur lång är du och hur höga är pumpsen? :)

Carolina

skjortan är för underbar!

Sari

Åh så fint!

bbaraaelin

grymt som vanligt!

Pablo

Riktigt snygg outfit. Allt matchar så bra!

Nattiiz

Riktigt snyggt!

Fredrika

Grym outfit!

Anne

Snyggt som tusan!

Photo by Tborgs

Åh vad snygg blus, älskart!

Linnéa

Snyggt!

Knalliga färger är BIG LOVE!

allibrall

Finfina bilder jag tror jag är kääär >.< ♥ :D

j u l i a

Jösses vad snyggt! Älskar den starka orangea färgen! :)

Amelia

Fin blogg och jätte fin outfit

ELIN CECILIA

sjukt snyggt :D

Cindy

Snyggt! :)

Moa utan Q

SNYGGT!!!

FILIPPA

Snyggt!

agnes

föör snyggt, älskar tröjan!

Sandra

Jag gillar inte orange men bortsätt från färgen så var det jättesnyggt! coola bilder också!!

Frida

Superfint!

Johanna

Som vanligt: riktigt snyggt! Nu har blogg.se länkat dig igen, du är deras favorit kan jag tänka mig ♥

Ebba

Sjukt snyggt! :)

Rebecca - modeblogg med outfits

Byxorna är för nära hudtonen om du frågar mig, och bara en "blä" färg, men annars var det snyggt!! Kram

EMMA | Foto & Mode

Jättesnyggt.

therese

så snyggt! =)

Annster

Snyggt :)

Kleo

Sjukt snyggt!

sara

dösnygg blus!

LENA

Snyggt! :)

Sofia

Toksnyggt!

Ida

Fin outfit! Allt bra? :)

linn

Allt bra? :)

bysisters

Super fin outfit!

Jessika

Verkligen snyggt! :D

Madeleine

SNYGGING!

David

Hey!

Jag skitter I Dina kläder utan vad f*n

Kostar trädet i bakgrunden?

Helena 윤진

SJUUUKT SNYGGT SOM ALLTID "!!



Besök min blogg om du är intresserad i den asiatiska kulturen!!! :):)

bella

snyggt!

Sanna Miree

väldigt fin outfit :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress