Elin Hansson

Big earrings
 Har sedan urminnes tider (haha!) varit en sucker för stora, massiva samt vackra örhängen. Kom av mig lite för ett par år sedan, och har knappt haft örhängen sedans dess - men nu ger jag mig in i leken igen. Ett par örhängen kan verkligen lyfta en enkel, svart outfit mot högre höjder. Låt oss ge ett varmt välkomnande till mitt senaste par från H&M. Välkomna ska ni vara, vackra par.

I have since ancient times (haha!) been a sucker for big, massive and beautiful earrings. For like two years ago, I stopped wearing earrings - but now I will go into the game again. A pair of earrings can really "life up" a simple, black outfit to greater heights. So, let's give a warm welcome to my latest pair from H&M. You should be very welcoming. You should be welcome, beautiful couple.
After Work

Snygga! Håller med om att det går i perioder, det där med statement-örhängen... Just nu är jag väldigt minimalistisk men det lär ändras snart! /Kajsa på After Work

INGRID WENELL

jättefina!

Blopparna - Alexandra

Din blogg har blivit så himla bra på sista tiden, grymma bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress