Elin Hansson

I've got Scream's face around my neck
Long, black dress // H&M, Fur // H&M (fake), Shoes // New look, Housecoat // My brother's, Lences // fargadelinser.se.
 
Photo: Felix Hansson
Edit: Me
 
OBS! Bilderna har inget annat budskap än att det är Halloween och kul att klä ut sig.
// This picture have no more message than "it's Halloween and fun to dress up". 
Känsla: Det ser ut som jag har dödat Scream och sedan hängt ansiktet i en kedja runt halsen.
Kreativitet: Jag tycker att denna outfit är väldigt kreativ för jag har kombinerat kläder jag redan har - har inte investerat i någon dyr Halloweenkostym. Kombinerar min brorsas morgonrock med en pälskrage samt en lång, svart klänning. Denna outfit är unik. Väljer att inte gömma ansiktet bakom en mask utan hänger den istället runt halsen. Jag har tagit av bandet/kedjan på en väska och fäst fast masken. Kreativt, ellerhur?!
Location: Lokal kyrkågård.
 
//The feeling: It looks like I've killed the Scream character and then hanging the face (mask) around my neck. 
 
Creative: I think this outfit is very creative because I've combine clothes that I already have - have not invested in an expensive Halloween costume. I just combine my brother's housecoat with my fur and long, black dress. This outfit is very unique! And I don't want to hide my face under a mask so I just took of the "case handles" from my little bag and then I've got a "case handles" for the mask. Creative, right?! 
 
Location: Local cemetery.
 
GLAD HALLOWEEN // HAPPY HALLOWEEN
Julia

Skitcoola bilder! Du är verkligen kreativ!!! Wow! Superroligt och annrlundainlägg!:)

www.alexandrastyle.se

Ha ha ha ha COOLA DU!

www.alexandrastyle.se

Elin

skitcoolt!

ida

haha faen va ball du e !

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress