Elin Hansson

QUESTION TIME - FRÅGESTUND
DÅ KÖR VI EN FRÅGESTUND!! // QUESTION-TIME!!
Har aldrig haft en rejäl frågestund (eller det var längesedan), så nu kööör vi gänget!! Vad vill ni veta?!
I have never had a hefty question-time (or it was a long time ago), so let's go! What do you want to know?!
KLARA, FÄRDIGA SHOOOOT!
Johanna ;)

Vem är det som fotograferar alla dina sjukt fina bilder? Älskar din blogg ! Kramar Johanna <3

Jeanette♥

Trivs du bra med att blogga här på STIL?:)

Anna

Tränar du någonting? Vad och hur ofta? :)

Fina Frun *TÄVLA om SKO*

var hittar du din inspiration till att sätta ihop en outfit? Vilka inspirationskällor har du?

J

Vad gör du på fritiden förutom att hålla på med bloggen?
Pluggar du just nu? Annars, har du något jobb?
Har du några syskon?
Har du något husdjur?
Vad är din största dröm?
Kram :)

Maja

Favorit plagg i garderoben?
Oavsett årstid, månad, väder, tillfälle, tid, magkänsla så passar alltid det här "plagget"...?

vera

Tips på vad man ska göra i Göteborg!
Typ fik, uteställen, mysiga parker? :)

Sandra

Jätte fin blogg, men jag undrar var du bor någon stans ? är det inte kallt att fota med så korta shorts m.m :)
Älskar den bilden när du sitter i en röd hängmatta med en röd klänning :)

Elin

Kan du ge lite olika förslag på vad man kan bära till en transparent långkjol?
Tack för en toppenhärlig blogg, kram!:)

Nora

Du inspirerar mig väldigt mycket när det gäller att blanda färger och skapa kontraster men jag tycker det är ganska svårt, har du nåt bra tips när det gäller det? Och när jag ändå är inne på det så impulsköpte jag en knallrosa mockajacka i somras, den sitter på som en oversize kavaj ungefär. Jag har inte använt den än men nu på hösten börjar det bli lite mer väder för den men jag har ingenn aning om vad jag ska ha till! Känner att det inte finns någon bättre att fråga än dig! Kram

Nora

Du inspirerar mig väldigt mycket när det gäller att blanda färger och skapa kontraster men jag tycker det är ganska svårt, har du nåt bra tips när det gäller det? Och när jag ändå är inne på det så impulsköpte jag en knallrosa mockajacka i somras, den sitter på som en oversize kavaj ungefär. Jag har inte använt den än men nu på hösten börjar det bli lite mer väder för den men jag har ingenn aning om vad jag ska ha till! Känner att det inte finns någon bättre att fråga än dig! Kram

Julia

Hej! Vilket är ditt drömjobb?:)

Emma svensson

Har du någonsin varit kär?
Vad gör du när du känner dig lite ledsen och nere?
Vilket är ditt favoritgodis?

Emma

Först&främst, sjukt snygga stil och bra blogg! inspirerande! Men två frågor; (1)Har du självutlösare eller vem är det som tar alla dina outfit-bilder och (2)går du alltid barbent även när det är kallt eller är det för bildernas skull?
:) / Emma

Elsa Ericsson

Hej! Kan du lista dem hetaste höstjackorna? Hade varit schysst med lite inspiration!

Emelie

Vilken är den snyggaste klädda kändisen enligt dig? :)

Lorissa

Hur kom det sig att du blev en STIL-blogg? Blev du frågad av någon eller har du själv sökt dig dit? :)

Linneá

Hej! Jag är 11 år och gillar att blogga så skulle bli väldigt glad om jag fick en egen header för har försökat och försökat att göra en men jag kan inte!! Kan jag få hjälp med det?
H. En som vill ha egen header.

Isabelle

Hur gammal är du??
Har du nån pojkvän?
Vilka är dina bästa vänner?
Har du någonsin varit så här, riktigt, riktigt kär nån gång. så att du har fjärilar i magen osv?
Kan du börja lägga ut Videobloggar?

sara

hur lång är du ?

olivia

Ditt sämsta köp?
Största modeförebild?
hur mycket ungefär köper du kläder för i månaden?
Hur mycket tjänar du?

Julia

Vad har du för mål/ drömmar?drömyrke? Något du ska göra nu efter du tagit studenten?:)

Alva

Hej! Hur ska man göra för att hitta sin egen stil? Och hur ska man göra för att våga sticka ut?:) hej dååå!:)

Johanna

Du inspirerar alltid mig, men vem är det som inspirerar dig? Är det någon vi alla känner till, någon som är känd? Eller är det någon som du känner, en vän, en granne eller en släkting?
Vem inspirerar dig?
Dessutom, när började du intressera dig för mode och din egna speciella men otroligt vackra stil?
Kram /J

Anonym

Följ den här tjejens blogg: juliaalbertine.blogg.se hon är bäst!

alexandra ekstrand

vad är fördelarna och nackdelarna med att vara en stilbloggare jämfört med vanlig bloggare? :)

Lina

Kan du inte lägga upp en bild på dig som liten i ditt favorit plagg? om du förstår vad jag menar:)

Anonym

Hej!
Jag undrar hur de kom sig att du blev en stilbloggare :)?
och om man skulle vilja bli en i erat gäng, hur ska man göra då :D?

Hannah

Vad har du för mål inom bloggvärlden?

Bettina

1. Vad är din största dröm?
2. Har du någon favorit parfym?
3. Jag har snart självständighetsbal (Finland) och jag undrar att vad skulle du klä på dig då? Har du några tips?
Läser din blogg varje dag! Jätte bra & trevlig, gillar din stol också mycket!
Ha det bra! ^^

bella

Hur blir man en bra bloggare och hur får man många besökare? Eller hur den blir populär.

Johan

Vad lyssnar du på för slags musik?
Vilket/vilka fotbollslag håller du på?

Philippa

Hej, jag undrar hur man får en blogg på "stil"? kram :)

Anonym

Kan du inte ge lite tips om att resa till London? Billiga hotell/flyg, shopping, uteställen osv!

Anonym

brukar du blogga från mobilen, har du någon speciell app då?

Liv

Hur blev din blogg så stor och vem tar dina bilder? Hur hittar du dina ställen där du tar outfit bilder, och vart får du din inspiration? Kan du ge tips på bra statistik? vad gör din blogg unik? kram kram

Annie

What do you do for a living??

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress