Elin Hansson

We Are History Let's Party!
Blue top // New look (London), High waist denim // Cheap monday, Heels // Nelly.com, Fake fur // Old, Red lipstick & lippencil // Make up store, Nail polish // New look.

Det är inte riktigt så enkelt - syftar på rubriken. 
 
Denna outfit har jag fotat som bidrag till Stylights partytävling! Vinnaren får en weekend i Berlin under fashionweek. Jag är så taggad för hur det än går i tävlingen har jag och Ingrid (eventuellt) planerat att resa till Berlin. Berlintips tas tacksamt emot! Vi undrar över: Boende? Fina bakgrunder för outfits-shooting? Vad får vi absolut inte missa? osv.
 
 
It's not that simple - I mean the heading.
 
This outfit is my contribution to Stylight's party contest! The winner gets a weekend in Berlin during fashion week. I'm so excited because whatever happens in this contest me and Ingrid plan to go to Berlin either (possibly). Berlin tips are gratefully received! We are wondering about: Where to stay? Photo locations? What should we not miss? and so on!
 
Elaine

Älskar linnet!

Svar: Tack! :D
Elin

Sofia

Jag var där i somras. Vacker stad! Bodde på eurostars berlin 5 stjärningt men inte alls dyrt och centralt. Gällande bakgrund finns det mur målat som konsverk vid chekpoint charlie, finns även en annan del med mur. Men som sagt många fina platser! Ett annat tips är att världens enda ramonesmuseeum ligger där ( man nu gillar dem, jag gör haha). KaDeWe är ett väldigt känt shoppingcenter med mer exklusiva märken. Finns som sagt massa! Ett väldigt mysigt zoo också (zoologic garden) otroligt stort men djuren har det bra. Primarn finns också, tja det mesta. Lite dåligt med vegetarisk mat, mycket kött. Annrs. Åk!

Svar: Åååh tusen tack för all information Sofia! Det har varit till stor hjälp! Vet dessvärre inte än om resan blir av. Men om den blir av så har jag faktiskt siktat in mig på Eurostar Berlin - verkar vara en mycket bra hotell! :-) Tack återigen!
Elin

Emma

Tycker verkligen om mönstret på linnet, riktigt härlig fär också! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress