Elin Hansson

MAYBELLINE

Fick lite produkter hemskickade från Maybelline att testa inför tävlingen på söndag och jag är mer än nöjd! Mascaran lyckas ge volym till mina korta fransar och eyelinern är enkel att måla med för en amatör som mig. Vad sägs, är ni redo för en tävling här på bloggen?!
 
I got some products sent home from Maybelline for test before I will have a contest on Sunday. The mascara give volume to my short lashes and the eyeliner is easy to appy for an amateur like me. What do you say, are you ready for a contest here on the blog?!
ida

så fina dina fransar ser ut, verkar vara en grym mascara som sköter sitt jobb :)

Lisa Johansson

Vi är redo!

Linaღ

Han kombinerade orden som allt startade med: Mabel och vaselin och så kom Maybelline till världen.

Linaღ

haha pinsamt kommenterade fel....

Amanda

Han kombinerade: Mabel och vaselin och så kom Maybelline till världen.

Lolita

ofc, att jag/vi e redo ^^

sofia

Va duktig du ar :) kolla gärna in min skönhetsblogg, länken leder till en tutorial på en ombreläpp! :) Lämna gärna kommentar med en önskesminkning så gör jag en inlägg dedikerat till dig. xoxo / Sofia

Svar: Tack fina du!! <3
Elin Hansson

maja larsson

Gud va fin du är:)

Svar: Åh tack!! <3
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress