Elin Hansson

All I want for christmas is a red dress
Red dress // H&M, Shoes // Nelly.com.
 
 
Nu börjar väl ändå julen lida mot sitt slut? Känner att jag är lite trött på gravad lax och julmust för i år... Haha. Dessutom har jag känt mig lite "melankolisk" det senaste. Julen innebär inte bara mys med familj och vänner utan är även en tid då jag tänker på personer som inte är med i livet längre. Den tanken är tung. Nu tackar jag julen för i år och ger mig på nästa bekymmer - NYÅR?! Haha, alltid denna ångest... Vad har ni för planer?!
 
Goodbye christmas see you next year. I'm a little bit tired of raw spiced salmon and "julmust" now (Swedish christmas drink), haha. I have felt a little bit "melancholy" these christmas days. Christmas is not only a time when you hang with your family and friends. It's also a time when you think of people who are'nt in your life anymore. So thank you christmas for this year. Now another worry - NEW YEARS EVE, haha. What's your plan?!
Jenny Transan

WOW sååå snygt

Svar: Tusen tack Jenny!!
Elin Hansson

Jessica

Åh vilken fin klänning!

Letsshine.se har super snygga smycken som skulle passa bra till den 😆

Svar: Tack goding! Okej :D
Elin Hansson

yasmina

Perfekt klänning!

Svar: <3
Elin Hansson

m

Vilken snygg klänning!
Kan man bli för trött på julmust? :)

Svar: tack goding!! Hehe ja det går faktiskt, men då krävs ett rejält intag av denna dryck ;) Ha en fin dag KRAM!
Elin Hansson

Anna

Så fina bilder och underbar klänning :)

Svar: Tusen tack finis!!
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress