Elin Hansson

OWN DOMAIN: FASHIONBYELIN.SE
Fake fur // Bikbok, Aztec pants // Primark, Cowboy boots // Nilson shoes, Red lipstick & lippencil // Make up store, Gloves // Vintage, Neckpiece // Old.
 
OBS: JAG HAR BLIVIT MED EGEN DOMÄN (INTE EN DAG FÖR TIDIGT, HEHE)! NU BEHÖVER NI BARA KNAPPA IN FASHIONBYELIN.SE ÄVEN OM BLOGG.SE FORTFARANDE FUGNERAR.
 
I HAVE GOT OWN DOMAIN NOW (NOT A DAY EARLY, HEHE)! NOW YOU ONLY NEED TO WRITE FASHIONBYELIN.SE EVEN IF BLOGG.SE STILL WORK.
 

Egen domän, sena bloggnätter och för lite ledig tid präglar inledningen av denna vecka. Nu tar jag ett break och ger mig ut i snömassorna för en fika med Victoria! Hur tillbringar ni denna lill-lördag?
 
Own domain, blog-late-nights and too little free time characterizes the beginning of this week. Now I take a break for a coffe with my dear friend Victoria. How do you spend this "little-saturday"?
 
 
Stefan Nilsson

Klokt beslut. Fördelarna överväger verkligen den lilla kostnaden. :)

Svar: Ja men verkligen!! Bästa jag har gjort! :D
Elin

Elina

cool med egen domän! älskar din blogg!
Kolla in min nya mode,livsstil och fotografi blogg.

Svar: Tack Elina! Vad glad jag blir! :D Kramar
Elin

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress