Elin Hansson

I Don't Have You
Plum colored lippencil // Isa dora, Blue turtleneck // London (last year), Skirt // Gina tricot, Lacquered shoes // HERE, Bag // Old.
 
 
Älskar hösten detta år, förgående år hatade jag den. Förra året mådde jag dessutom dåligt, denna mår jag rätt bra faktiskt. Tänk vad tider förändras. Imorgon åker jag på roadtrip med mamma till hennes hemtrakter, Borås. Dessutom ska vi fota lite inne i Göteborg! På fredag blir det vin med vänner. Vilken fin vecka jag befnner mig i! Vad handlar denna vecka om, för er del? 
 
Love the autumn this year, the previous year I hated it. Last year I was feeling bad, this year I actually feeling good. Just imagine how times changes. Tomorrow I'm off for roadtrip with my mom to her hometown, Borås. And, we're going to have a photoshoot in Gothenburg also. On friday I will hang out with some friends and drinking some wine. What a wonderful week. What are you doing?
Ronja

Jättefint, kjolen ser lyxig ut! Rolig vecka du verkar få, jag fick just klart mitt sista stora skolarbete, och i övermorgon ska jag på Halloween fest :)

Svar: Tack finis!! :D Åh skönt att vara klar med den!! Hoppas du får en fortsatt grym Halloween! KRAM
Elin Hansson

Brownsugar

Älskar ljuset i bilderna!

Svar: Tack!! <3
Elin Hansson

MADDISENJ.SE

Så himla fint! Får du hjälp att fota dina bilder?

Svar: Tack finis!!! Oftast fotar jag med stativ och fjärrutlösare! :) Exempelvis har jag tagit dessa bilder med kontroll! KRAM
Elin Hansson

m

Fantastiska färger och söt liten kjol!

Svar: Tack!!!
Elin Hansson

Matilda

Wow, vilka vackra färger & bilder! Hösten är så vacker!

Svar: Tack så mycket Matilda!! Javisst, den är såå vacker! KRAM
Elin Hansson

Elin

Så snyggt!

Svar: Tackar!! :D
Elin Hansson

Martina

sååå snyggt :D

Svar: Åååh tusen tack Martina!! :D
Elin Hansson

Ellen

Snygg outfit & vilka färger!!

Svar: <3
Elin Hansson

Ellen

Snygg outfit & vilka färger!!

Svar: Tusen tack Ellen!! <33
Elin Hansson

Elin

Gud vilka snygga skor! Älskar outfiten:)

Svar: Tusen tack fina du!! <3
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress