Elin Hansson

PEACOCK
Peacock dress / Spain.
 
Location: Under the palm trees. 
 
 
En dag steg vi upp extra tidigt för att fota dessa bilder i morgonljus. Alla fotografer vet att morgon- eller kvällsljus är det mest tacksamt. Icke-morgon-människa som jag är var det kämpigt att ta sig upp men nu i efterhand känner jag att det var värt det, haha. Ville bjuda er på något "utöver det vanliga" från resan. Vad tycks?!
 
-
 
One day we went up "extra" early to shoot these pictures in the morning light. Every photograpgher knows that morning or eavning light is most gratefully. I'm not a "morning person" so it was hard to get up but now I feel that it's was worth it, haha. I wanted to give you something "extraordinary" from  the trip. What do you think?!
isabelle

underbara bilder!

Svar: TACK Isabelle vad glad jag blir! <33
Elin Hansson

Nina

Tack sötnos! <3

Är du utomlands och glassar dig?

Svar: Tack!! Jaa jag var det men är nu hemma i Sverige och hösten igen hehe :) Hoppas allt är bra med dig? KRAM!
Elin Hansson

Tea

Så sjukt fin klänning och bilderna är så fina! :D

SV: Hihi åh men tack sötnos, och visst är hon?! :P Kramkram!♥

Svar: Åh tack så mycket fina!!! <3
Elin Hansson

Helly

SV: tack!

Wow, snygga bilder av dig ^^

Svar: Tack vad glad jag blir!! KRAM <3
Elin Hansson

Helene

Åh så vacker!!! <3

Svar: Tack fina Helene <333
Elin Hansson

Anonym

nydelig, virkelig!

Svar: Tusen tack!! <33
Elin Hansson

Emma!

Oj vilken fin klänning! :-) passar dig superbra.
Hoppas du får en kanonbra helg!

Svar: Tusen tack finis! Tack desamma, hoppas den blir grym!! KRAM! <3
Elin Hansson

Life of Johanna

Jätte fina bilder och vilken härlig klänning

Svar: Tusen tack Johanna fina!! <3
Elin Hansson

JoJo

vilka fina bilder och klänningen är jättefin! :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir!! <3
Elin Hansson

Emma Hå

Herregud vilka snygga bildar!

//Emma Hå

Svar: Tusen tack vad glad du gör mig Emma!Trevlig helg, kram!
Elin Hansson

V I L M A L A ♔

Fina bilder!!!!!

Svar: Tack fina du!! <3
Elin Hansson

Kajsa-Stina

Åh gud så fina bilder! Och du passar verkligen i den klänningen :)

sv: Tack snälla! Alltid kul med lite skönhetstips tycker jag :D

Hur mår du annars idag och vad hittar du på ikväll? :)
Kram!

Svar: Åh taack fina du vad glad jag blir! :D
Ja men absolut! :D

Igår kväll tog jag det mest lugnt, samlade krafter inför ikväll, haha. Vad har du för dig denna helg? :) Kram!!
Elin Hansson

emma

fina bilder

Svar: Tack så mycket Emma!! <3
Elin Hansson

Kaffehörnan

Du gör de riktigt bra, eloge du gick upp. Underbar utstrålning du har. Är du modell ?

Svar: Tusen tack, vad roligt att du tycker det!! Nej jag är inte modell! :) Ha en fin helg! KRAM!
Elin Hansson

Ingrid

Så fine bilder!

Svar: Tusen tack Ingrid!! Kram! <3
Elin Hansson

jenny

Verkligen underbara bilder du har här på bloggen! :) jättefina!

Svar: Åh tack så mycket Jenny vad glad jag blir! :D Hoppas du får en fin helg! KRAM<3
Elin Hansson

marina

sv. tack så mycket. :)
Härlig klänning. :)

Svar: Tack fina!! <3
Elin Hansson

Charlotta Hägg

Wow, vilka fina bilder :)

Svar: Åh tack Charlotta!! <3
Elin Hansson

Emelie

Underbart snygg klänning ♥

Svar: Håller med!! Ha en fin dag, KRAM!! <3
Elin Hansson

ISA

Men underbart fin! både du & klänning!

Svar: åååh tusen tack fina du <33
Elin Hansson

Julia

SÅ HÄRLIGA BILDER! :D

Svar: TACK JULIA! Vad glad jag blir!! <3
Elin Hansson

Emmy

Wooow, helt värt det! Underbara bilder på dig.

sv;
Åh tusen tack för omtanken! Nu ikväll är det betydligt bättre med magen. Kraaam <3

Svar: Åh tack finis!! Hoppas du mår bättre idag, KRAM!!
Elin Hansson

Sara Ekman

Åh vilka läckra bilder! :)

Svar: Tusen tack Sara! Hur mår du? <3
Elin Hansson

Jennifer

Tack så mycket!
Vilka fina bilder och häftig klänning :)

Svar: Tack finis!! Allt bra?! <3
Elin Hansson

Ida

Wow vilken vacker klänning! Verkligen som en påfågel! :)

Svar: Åh håller med dig!! Hoppas allt är bra med dig?! KRAM :)
Elin Hansson

Sara Ekman

Jag mår toppen! :) Allt bra själv?

Svar: Härligt!! :D Samma här! KRAM
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress