Elin Hansson

No Words Babe
 
 
 
Romantic lace blouse // Nelly.com, Black denim // Dr. Denim, Bra // Monki.
 
 
Denna plats är sjukt vacker, jag finner inga ord... Om jag kunde gifta mig med naturen skulle jag lätt välja körsbärsträd som vigselring, haha. Nu väntar jag med spänning på att äppelträden ska blomma så jag kan fota fler vacka vårbilder! CIAO!
 
This place is so sick beautiful, I find no words. If I could marry the nature I would choose cherry trees as the wedding ring, haha. Now I wait for the apple trees to bloom so I can shoot more beautiful spring pictures! CIAO!
Mia Elisa

Men så himla fint! :)

Mielo

Otroligt vackra bilder, vem älskar inte körsbärsblom :)

www.henniska.blogg.se

Fani

Åh, jättefina bilder verkligen! :)

M

Vilka fina bilder!

Elin

Underbara bilder! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress