Elin Hansson

Ace high, I'm going all in
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dress // Gina tricot, Tote bag // Way out west, Shoes // Have2have.
 
 
Slänger upp en look från förra helgens Way-out-west-fest! Haffade en beige tygpåse dag ett men tappade bort den i vimlet... Dag två fick det istället bli en svart variant! Svart är alltid en god idé, haha. 
 
Trots att hösten närmar sig mår jag rätt bra. Har haft en tuff period där mitt positiva jag och min kreativitet kommit i skymundan. Nu är jag redo för en nystart i livet. Även om jag inte verkar komma in på den utbildning jag först tänkt läsa, så vet jag att denna höst kommer bli bra. Jag hjälper min pappa att driva ett nystartat bryggeri, bloggen känns "rolig" igen samt jag har planer på att resa. Om jag inte börjar läsa så blir det Nya Zeeland samt eventuellt en sväng till Kina. Hur fett?! Vad har du för planer / mål med hösten?! 
 
One look from last weekend's Way out west party! Caught one beige tote bag the first Wow day, but lost it the the Wow-throng... Day two I god this black one instead! Black is always a good idea, haha.
 
The autumn is coming but I feel pretty good anyway. I have had a tough period without creativity and with no positivity. Now I'm ready for a fresh start in life. Even if I'm not seem to start the education I first wanted, I now this fall's gonna be fine. I will help my father in the newly established brewery, the blog feels "funny" again and I have some travel plans. If I'm not study this atutumn I will go to New Zeeland and possibly a trip to China too. How nice?! So tell me about your plans?! Do you have some goals with this autumn?
Anonym

Wow!

Svar: <3
Elin Hansson

Iz

Härligt med bra inställning och att känna positivitet.
Fina bilder och snygg klänning.
Resa är helt underbart!
Min höst består av vardagen men jobb m.m. men hoppas på att äntligen se början på slutet av en jobbig period och att allt ska bli bra till slut =)

Svar: <33Vad skönt att höra! Vi får kämpa <3 :-) Allt blir bra!
Elin Hansson

Julia

Så snygg klänning!!

Svar: <33
Elin Hansson

ISA

men hörrdu tjejen! vad härligt att du känner dig pepp & kreativ! hoppas det håller i sig <3

Svar: Ja det känns härligt! :D Hoppas allt är fint med dig?! KRAM
Elin Hansson

♀ P E A C E R E V ♀

Synd att du tappade bort den :/

Angående bilderna, vilken attityd! Love it!!:DD

Svar: Ååh tack vad kul att höra! :D
Elin Hansson

Hanna Sahlqvist

Åh herregud så fin klänning :D
Kram Hanna!

Svar: Ja visst är den?! :D KRAM
Elin Hansson

Johanna

snyggt!

Svar: Tack! <3
Elin Hansson

Mitt USA

Snygga bilder!

Svar: Tusen tack finis!
Elin Hansson

Matilda ♡

Galet fin klänning!! Har faktiskt samma mönster på ett linne från Gina tricot (:

Svar: Okej låter fint! :D Älskar detta mönster!
Elin Hansson

MADDISENJ.SE

Så snygg klänning!

Svar: Ja den är underbar! :D
Elin Hansson

Kajsa

jättesnygg klänning!!

Natalie Salazar

snygga bilder :)

Sarah

Va tråkigt att du tappa bort den första men najs att du fick tag på en ny :) Svart e alltid bra, de e snyggt o blir inte smutsigt :)

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress