Elin Hansson

I must be tough
White bikini // H&M, Lace cardigan // Old.
 
 
Suger ut det sista av sommaren genom häng på klippor vid havet.
 
Nu har jag äntligen vaknat till liv igen efter helgens Way-out-west-bravader! Har träffat så många underbara människor, lyssnat in både ny och gammal musik samt ätit för många halloumiburgare. Kan vi inte bara spola tillbaka tiden några dagar så att jag kan få uppleva denna magiska helg igen? Nåväl, tillbaka till verkligheten. ÅNGEST. Har inte spikat min höst än och det är verkligen på tiden att jag gör... Jobb eller plugg, jobb eller plugg? 
 
Kommer att bjussa på lite festivalinspirerade outfits denna vecka så häng kvar! 
 
Enjoying the last of summer by hanging on the rocks by the sea.
 
Now I have finally come to life again after the weekend's Way out west exploits! Have met so many wonderful people, listened to both new and old music and eaten too many halloumiburgers'. Let's just rewind the time a few days so I can experience this magical weekend once again? Well, back to reality. ANGST. I have'nt decide get what do to this autumn... I should really do that now. Job or study, job or study?
 
I will give you some festival inspired outfits this week so stay tuned!
Louise

Hej! Jag har precis skrivit ett inlägg om ForLife, vore jätte snällt om du ville kika in på det! Det är för en god sak :) Kram

Svar: Ska ta en titt! KRAM
Elin Hansson

ISA

vad sommarfin man kan va då!! Hoppas du kommer till insikt med planerna, rätt skönt när man väl bestämt sig :) kram!

Svar: Åååh tack snyggis!! <3
Elin Hansson

yasmina

Såå snygg! Underbart ljus i bilderna :)

Svar: Tack så mycket Yasmina! :D KRAM
Elin Hansson

anna

åh underbar tunika! den där bikini har jag ockås, älskar den :)

Svar: Ja visst är den?! :D Hoppas allt är fint med dig!
Elin Hansson

johanna

Hej, jätte fin blogg! Kolla gärna in min och lämna gärna en komentar så att jag kan kolla in era! Skulle vilja följa/läsa fler bloggar <3
www.johannanorins.blogg.se

Svar: Åh tack snälla finis! <3
Elin Hansson

www.alexandrastyle.se

Underbara bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress