Elin Hansson

In the air tonight
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dress // Gina tricot, Shoes // Have2have, Earrings // Jewellerybylovisa.com
 

Lovisa, som gjort örhängena ovan, är en av mina bästa vänners (genom åren) syster! Hon är utbildad smed och designar sina egna smycken! Älskar dessa örhängen som ni kommer att få se mer av inom kort. :)
 
En romantisk look som smälter väl in i Hunnebostrandsidyllen. Bar den när jag var där och hälsade på min familj i båten i helgen. Vi hade supermysigt! Åt räkor i sittbrunnen, strosade runt och bara var helt enkelt. Nu är jag hemma i Göteborg för lite häng på Kulturkalaset innan Way out west drar igång. Ska bli så sjukt fett med WOW! Ska någon av er dit? :D 
 
Lovisa, who made the earrings above, is my best friend (through the years) sister! She design her own jewelry! I will show you better pics soon! :)
 
A romantic look from Hunnebostrand (at the swedish west coast). I was there this weekend and visited my family on the boat. So cozy! We ate shrimps, strolled around and so on. Now I'm home in Gothenburg for the "Kulturkalaset" and Way out west. I'm so excited about the Wow-festival! Are you going?! :D
Amanda Ahman

gud vad fina bilder du tar! älskar att de är så ljusa och fina!
:)
//xx

Svar: Åh tack snälla finis! Vad glad jag blir! :D Hoppas allt är bra me dig! KRAM
Elin Hansson

Jenny transan

Så snyggt, blir den sedvanliga ljusblå kjolen idag till kiosken, öppnar kl. 06

Svar: Tack finis! Lycka till på jobbet <3
Elin Hansson

Michelle

Så vackra bilder och outfiten var ju 10/10 som vanligt!

kram

Svar: Åh tusen tack Michelle! vad glad jag blir ! Hoppas allt är bra med dig?! <3
Elin Hansson

Anonym

wow!

Anonym

wow!

Svar: <3:D
Elin Hansson

Matina Malaïka Ayeva

Vilken söt klänning!

Svar: Tack<3
Elin Hansson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress