Elin Hansson

BROWN
PREVIEW
 
- Den lilla trollungen i skogen har tover i håret. Solen leker med manens längder, mascaran, naglarna och koftan är brun. Vad den där trollungen fått en fling för den färgen.
 
I går morse var jag lack, så lack att bilen riskerade omlackning, haha. Humorn var, liksom humöret, inte på topp. Problemet löste sig så den nylackade bilen blev istället Coldplaybiljetter! Coldplay och Kent bär guldtrofén gällande band som står mig närmast. Banden följer med genom livets både "uppspelta" och dämpade stunder. Musiken de genererar är ett stöd, en hyllning och som terapi. 
I dag fick jag ännu en dos terapi i form av julmarknad och fika med familjen. Nu känner jag mig varm inombords. Lever kvar i känslan, packar ner den i ryggsäcken och låter den följa med till Nya Zeeland. Vi ska ha det bra, jag och denna härliga känsla. Vi ska ha det bra jag och min nyfunna vän och resekompis. Kombinationen kommer bli succé! So, what's up guys?! 
 
OBS! Nu kan du skriva in fashionbyelin.se .com . nu . net.
Viktigt: Du behöver numera bara skriva in fbyelin.se . com .nu . net för att komma in på bloggen, bra va?! :D
 
- The little troll in the forest have mezzy hair. The sun plays with the hair lengths, the mascara, nails and the sweater have the color brown. 
 
Yesterday morning I was so mad. Mad because I did'nt get the Coldplay tickets I wanted. But, later that day I really had the tickets in my hand. The problem was solved and my mood was pretty much better, haha. Coldplay and Kent means so much to me. The bands follow me through the life, both when it comes to "excited" parts or more "muted" moments. The music they generate is like a tribute and like therapy. 
Today I got another dose of therapy in form of Christmas market and a "fika"/coffe-break with the family. Now I feel warm inside. I keep that feeling, pack it in the backpack and let the feeling follow with me to New Zealand.. We'll have it so good, me and that feeling. We'll have it good, me and my newfound friend and travel mate. That combination will be a success! So, what's up guys?!
 
Important information: Now you can enter fashionbyelin.se .com .nu . net.
You only need to enter fbyelin.se .com .nu .net to check out the blog!
Alice Larsdotter

Men visst är det snyggt!! Kram

Andreas

Underbart. Stackars kotte som tappa trädet :-P, men förgyller hela motivet :-) Hoppas när det bär iväg att det blir den succe du hoppas på. Själv är man nu på sjukhus med influensa och akut bronkit (vilket skit) så jag drar åt mig av din utstrålande värme för att bli frisk. TC

Dixi Wonderland

Älskar ljuset i bilderna! Jag förstår inte hypen med Coldplay. Har aldrig tyckt om deras musik, Kent där emot gillar jag även fast jag inte lyssnar på dom idag. 400 slag känner som den låten som spelades mest under min tonårstid :P

Michelle

Helt underbara bilder som vanligt! Längtar efter att få se hela looken! :)

kram

http://siliiins.blogg.se

Sjukt fina bilder :)

Elin

Vackra foton som alltid!<3

Oh min syster ska också på Coldplay OCH Kent!

ISA

åh vad härligt att humöret vände lite då! och att du fick biljetter, grymt!

MATHY

Hej! Imorgon öppnas LUCKA 1 i min julkalender där jag lottar ut julklappar till ett värde av 10.000 kronor! Missa inte chansen! Klockan 9.00 varje morgon fram tills julafton! Vi ses! :D

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vilka fina bilder :)

Linda Ph

Har också kirrat biljetter till Coldplay! ;) För hype!

Fani

Fina bilder som vanligt på dej :)

Josäfin Andersson

Så fina bilder, älskar nagellacket :D

SEO Kurs Stockholm

Varför var du lack då? sur... jobbigt o översätta ordvitsar på svenska f.ö. snyggt jobbat ändå.. ;)

Lilly

Åh vilka fantastiskt fina bilder!

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! : ) Ha en fin kväll, kramis!

Netti Starby

Vilka grymma bilder och vad fin du är! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress