Elin Hansson

GREY
PREVIEW 
 
Första icke-gråa dagen på en vecka. Självklart skyndade jag mig ut fort som fäen för fotografering. Himlen var inte grå, men det var istället jag. Så underligt. Har anammat veckans gråhet. 
 
Fångat fräcka foton i fint ljus, firat farsan på farsdag och haft det skönt. Hela familjen vilket är mamma, pappa min bror och jag åt på supér fiskrestaurang idag - så myyyss! Hälleflundran som beställdes fick jag en äkta fling för, så megagod. Passar för övrigt på att hänga så mycket som möjligt med mina kära kompanjoner innan jag reser i väg och (förmodligen) flyttar från Götet i vår. Vi fyra är så tighta, känns konstigt att åka bort över jul... Efter middagen fick jag för mig att promenera hem baklänges. Ja, det är nog bara jag som får sådana knäppa idéer. Förgyllde tillvaron för närvarande individer och lyckades ta mig hela vägen hem oskadd. Haha. Hur har du spenderat helg och dag? 
 
-
 
The first non-grey day in a week. Obviously, I rushed out quickly for a photoshoot. The sky wasn't grey today, but I was - inspired by the weather the past few days. 
 
Today: Caught awesome photos in the beautiful light, celebrated dad on father's day and so on. The whole family which is mom, dad, my brother I I ate at good fish restaurant today - so coozyy! I ordered halibut and it was so amazing - just try it! I just want to spent a lot of time with my family before New Zealand and before I possibly moving from Gothenburg for awhile. It feels strange to go away for Christmas... Well, after the dinner I decided to walk home backwards. Yes, that's probably just me who gets such stupied ideas. But I did it and I managed to go all the way home. Haha. How has your day and weekend been? 
Anonym

Amazing look beauty! Looking forward to see the whole style :)

Svar: Oh thank you so much!! :D <3
Elin Hansson

Silja

Så fin du är! 😍 Grått kan ju faktiskt vara snyggt :D
Haha gå hem baklänges måste jag testa nångång

Svar: Tack så mycket :D Ja men ellerhur?! Älskar jordnära färger hehe :D Haha var försiktig bara, hehe! KRAM<3
Elin Hansson

Andreas

Den såg skönt ut. Helg utan incident i alla fall denna gång för min del. :-P

Svar: Ja det är den vill jag lova :D Okej så härligt!
Elin Hansson

Sara

Det enda jag kan säga är WOW!

Svar: ÅÅ goding! Det som jag kan säga är TACK så himla mycket <3
Elin Hansson

Dixi Wonderland

Vilken mysig tröja :D

Svar: Ellerhur? :D <3
Elin Hansson

Annsoh

Fina bilder! :)

Svar: ÅÅ tack <33
Elin Hansson

Yiyi

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack så jättejättemycket! <3
Elin Hansson

Emma - Merakibeauty

snygga bilder!

Svar: Å tusen tack <3
Elin Hansson

Camilla Cecilia

Så fine bilder, du er vakker <3 Håper du får en fantastisk mandag! <3 :-D

Svar: ÅÅ tack så mycket Camilla! Hoppas du också hade en fantastisk måndag och får en fortsatt härlig vecka! :D KRAM<3
Elin Hansson

kmstyle.blogg.se

så snyggt med grått! :)

Svar: ÅÅ tack så mycket <3
Elin Hansson

ISA

haha vilket härligt infall med baklängesgång, och att du gör det också! ;) älskart!

Svar: Haha jaaa, ibland blir jag typ lite rädd för mig själv :P Det värsta som kan hända, eller kanske det bästa, var att någon fick sig ett gott skratt och det är ju alltid trevligt. Ha en härlig tisdagskväll :D Kramis
Elin Hansson

A M

Gud, du är så fin!

Svar: Å tack så himla mycket fina Alice! <3
Elin Hansson

ebba

så himla fina bilder!
svar: tack så mycket :) kram

Svar: Å tack så mycket Ebba :D Kramar
Elin Hansson

Erica

Wow så fina bilder :D

Svar: ÅÅ vad roligt att höra Erica :D TACK!<3
Elin Hansson

Felicia

Så fin du är!! :)

Svar: Felicia fina, tack så himla mycket :D KRAM<3
Elin Hansson

Louise

Fina pics! =)
Kika gärna in på min nya blogg också!

Emma - Merakibeauty.se

fina bilder :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress