Elin Hansson

Hello from the other side
 
 
Watch // Ur&Penn click HERE, Top // Gina tricot, Denim // Dr. Denim, Shoes // H&M.
 
 
- Runt min arm hänger ett ur från Axent, finns har det en fin "accent"? 
 
Hello darlings och dårar! Här är resultatet av att driva runt i ett industriområde - robust klocka i möte med metallskjul och silverfärgad polo. På tal om polo känns det som nordpolen är på visit i västra landet. Kallt som kylskåpet är det, vilket för min del betyder extra få grader för kylning av öl. Tur att jag flyr snart, hehe. 😉
 

- Around my arm is this watch from Axent, nice "accent" huh?
Hello darlings and fools! Here are the result of running around in an industrial area - robust watch in the meeting with the metal and silver polo. Speaking of "polo", it feels like the north pole visiting the west country right now. It's cold as the fridge that for me means extra few degrees for cooling beer. Luckily I flee Sweden soon.😉
 
Linda

en jätte fin outfit!

Svar: Åh tack så mycket 😘
Elin Hansson

Jenny Transan

Avis på din byst, äter hormoner har små. Vackra du

Svar: Jag är rätt liten byst faktiskt. Bara den tighta toppen som framhävde det lilla jag har på något vis. Men jag gillar dem ändå 😉 Hehe. Ha en härlig lördag, kram!
Elin Hansson

Andreas

C'est bon! Wunderschön! Parfait! You are just too wonderfully beautiful with impecable taste. Engelskan är lättare att uttrycka det i. Ha en mysig helg och låt dom glimmande vackra ögonen lysa ikapp med resten :-) TC (Take Care)

Carina Marianne Holst

Jättefina bilder! Snygg klocka!! Kram och ha en härlig lördag! :)

Jenny Transan

Bär 85B, blir mest kjol till kiosken, äter hormoner väntar på operation

Anonym

Wow! Så snygg och snyggt! Älskar klockan och toppen! :D

jenny Transan

75B skulle det vara inte 85

Dixi Wonderland

Älskar tröjan, så snygg :D Dy hittar alltid bra gråa tröjor ;)

Caroline

Du är så fin!

LeonidOi

Пол дня смотрел контент инета, и к своему восторгу открыл прелестный ресурс. Гляньте: [url=http://распродажа-секс-товаров.рф]секс игрушки недорого[/url] . Для моих близких данный сайт показался довольно нужным. Успехов всем!

ISA

Blir alltid så coola foton från industriområden tycker jag, så snygg kontrast av din "snälla" look och det ruffiga. haha vilken analys va ;)

Elin

Så snyggt! Fantastiska bilder!

Ellen

snyggt som alltid! älskar silverpolon :-)

Isabella Huynh

snyggt!

Hanna Karlsson

Snygg outfit! Jag älskar Adeles nya låt.

Anonym

Såå fint! Älskar klockan :)

Silja

Kul att jag lyssnar på denna låten nu med x) Vilken fin outfit💕

Annelie

fina bilder :)

M

Snygg klocka!

Amanda

Snygg outfit!! :D

FIT by Emma Hå

Jag tycker din tröja är SÅ snygg!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress