Elin Hansson

No matter how dark it gets
 
 
 
 
 
Lace top & Skirt // Nelly.com, Theatre Blood // Hobbex & Partykungen.se, Shoes // Old, Lippencil // Make up store.
 
 
- Vimlar runt i denna vida och fluffiga skapelse. Tanken var att visa "vampyr in action" men huggtänderna var i en större variant och matchade inte min mun. Synd att de inte går att skicka tillbaka. Någon som vill ha, haha? 
 
Story: När hon sveper förbi mellan träden är hon som vem som helst. Läpparna är bara lite rödare, ögonen lite läskigare och skinnet skiner inte utan är dött. Tänderna är dolda, de röda ögonen lika så. Men så fort ett byte cirkulerar i närheten händer något... Blodstänket runt munnen vittnar om ett anfall.
 
Ingenting går upp mot att fota teman. Att traska ut på gatan och stelt ställa upp sig kan både kleti och pleti göra. Men att noga välja ut bakgrund och styling, skapa och framförallt slösa seriös tid - det brukar inte kleti och pleti göra. Det handlar om att sticka ut både näsa och höfter, förmedla något speciellt. Det är vad jag brinner för, som gör att jag varje vecka offrar ofantligt med tid för att kunna leverera i bloggen. Omgivningen undrar hur jag orkar, var min trägenhet kommer i från. Brinner jag för något låter jag det inte brinna upp.
Tvärtom, elden underhålls så att ingen kan stoppa den Elden kommer ingen kunna släcka, den kommer sluka mycket under sin väg. Vägen fram till målet. 
 
Hur mår du i dag? Är du trägen som person? Vad brinner du för? 
 
- Strolling around in this wide and fluffy creation. The idea was to show "the vampire in action" but the fangs we're in a larger version and did'nt match my mouth. And I can not sent them back. Anyone who wants the teeth, haha?!
 
Story: When she sweeps by the trees, she's like everyone else. The lips are a little bit redder, the eyes scarier and the skin does'nt shine but is dead. The teeth are hidden, the red eyes too. But as soon as a potential vampire prey circulating around - something happens... Blood splash around the mouth witness an attack. 
 
Nothing compares to shoot themes. Everyone can just went out to the street outside and shoot some photos. But everyone can't style, select the perfect background, creating and waste serious time. It's about standing out and deliver something special. That's what I'm passionate about and the the reason why I deliver high quality in this blog. Many people "surrounding" me often wondering how I can, where my "addiduous" come from. When I'm passionate about something, I let it burn. No one can stop the fire. I let it burn, burn until the day I've reached the goal. 
 
How's everything today? Are you sedulous as person? What makes you "burning"? 
VERONICA - fashionblog

ÄLSKAR detta tema, SÅ snyggt!! :)

Svar: ÅÅ tack så mycket <33
Elin Hansson

Anonym

WOW! Tooo cool

Svar: Oh thank you :D:D
Elin Hansson

Merima

Grymt snygg!!! :)

Svar: Tacckar :D:D Ha en härlig kväll!
Elin Hansson

Andreas

Look out people, A vampire goddess in disguise. Helt enkelt väldigt fint. ;-)

Svar: Hehe! Tack :D :D
Elin Hansson

Denise Taylor

Älskar bilderna!

Svar: Å tack så mycket Denise <3 Så trevligt att läsa :D
Elin Hansson

Linda

wow vilka fina bilder! du är alltid så vacker.

Svar: ÅÅ Linda, tack vad fin du är <33 KRAM
Elin Hansson

Isabella

åh så snyggt! och så himla fin du är!!

Svar: Isabella, vad goo du är! Tack så himla mycket finis!! <3
Elin Hansson

Anonym

SÅ fräcka bilder! :D

Svar: TACK :D
Elin Hansson

Fani

Men alltså WOW, vilka bilder! Gillar kontrasterna med de olika ögonfärgerna, så grymt :) Fina du!

Svar: ÅÅÅ tack så mycket :D Kul att du lägger märke till det! :D TACK!<3
Elin Hansson

ISA

försöker just nu hitta vad jag brinner för :O fan läskigt att inte känna att man har nått "spår" i livet.. meeeen, jag vill fota med dig förövrigt! haha så duktig!

Svar: Äsch, jag tror att de flesta byter spår om och om igen :D Det är okej, tillhör livet typ hehe. Jag kanske är för ung för att uttrycka mig i frågan men det är nog sant. Hehe vad go du är! Skulle vara himla trevligt :D KRAM
Elin Hansson

Linnéa Thell Jansson

riktigt coola bilder!!

Svar: Å tack så mycket :D :D <3
Elin Hansson

Ninni

Sjukt snygga kläder! :)

Svar: ÅÅ tack så mycket ! :D:D<3
Elin Hansson

Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Så himla snyggt!

Svar: Å going, tusen tack!!<3
Elin Hansson

Cassandra Haraldsson

Superfina bilder!

Svar: Cassandra finis, tack så jättemycket! :D
Elin Hansson

Tove Arvidsson

Trevlig blogg. Har precis startat en blogg, vad vill du läsa i en blogg och tycker är intressant för att den ska bli så bra så möjligt? :)

Svar: Å tack så mycket :D Hmm, jag älskar bilder och fina texter. Kul med nystartad blogg, lycka till Tove :D KRAM
Elin Hansson

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar bilderna!! :)

Svar: Å vad trevligt att höra! Tack så mycket finis <3 :D
Elin Hansson

Sofia

Vilka häftiga bilder! :D Själv brinner jag så där mycket för att skriva :)

Svar: ÅÅ tack :D Kul att höra vad du brinner för!! :D Ha en härlig kväll! Kramar
Elin Hansson

Tilda Barkselius

Wow vilka otroligt häftiga bilder!

Svar: Å tack så mycket Tilda <33 :D
Elin Hansson

Ronja Therese

Så galet snygg och jättefina bilder som vanligt! Tycker alltid det är bra att ha något man brinner för!

Svar: Åh vad glad du gör mig Ronja! Tack! Då vill jag säga: Alltid lika roligt att läsa dina fina ord du ger mig, tack <3
Elin Hansson

marina

Jätte snyggt tillsamman med de röda löven!

Svar: Å TACK :D <33
Elin Hansson

jonna

så fina bilder :)

Svar: Tack så himla mycket Jonna <3 :D
Elin Hansson

jag är inte dum i huvudet! Jag har Asperger!

så fina bilder

Svar: Å TACK :D
Elin Hansson

Amanda Engberg

Så snygga bilder! :)

Svar: Å tack så mycket finis :D
Elin Hansson

valeria

jätte snyggt verkligen! älskar temat på hela looken

Svar: Å vad roligt att höra! Tack !! :D
Elin Hansson

michellemariolina.blogg.se

Vacker!!

Svar: Going, tack så mycket <33
Elin Hansson

Dixi Wonderland

De två första helkroppsbilderna är mina favoriter. Bakgrunden var perfekt för att framhäva outfiten :D

Svar: Okej :D Kul att höra vilka du har som favvisar! Tack så mycket finis <3
Elin Hansson

Ingrid

Men WOW vad snygga bilder!!! Du är ju helt fantastisk<3

Svar: ÅÅ tack så himla mycket Ingrid! Vad glad du gör mig <33
Elin Hansson

M

Otroligt fina bilder. Gillar de mörka ögonen

Svar: Åv tack så mycket :D <3
Elin Hansson

Katarina

Så snygg outfit och jätte fina bilder! :)

Svar: Tusen tack fina du!! <3
Elin Hansson

Heja Jamal

Hej! :) fantastiska foton! Har letat som en galning efter kjolen men hittar inte den? :/

Ebba

Extremt fin outfit och superhäftiga bilder,
Du är sjukt vacker :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress